IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

От 5-а на 2-ра скорост - ето какви са пораженията по Toyota GR Yaris

Един от цилиндрите на двигателя е заминал, а гаранцията от производителя отпада (ВИДЕО)

През миналата седмица собственикът на компанията Apex Nürburgring - Робърт Мичъл, разказа за злополучното си преминаване на 5-та на 2-ра предавка с Toyota GR Yaris. Това се случва на пистата "Нюрбургринг", където японският хот-хеч върти обиколки. Ден по-късно колата отново е на трасето, но двигателят буквално умира.


Toyota GR Yaris двигател


Сега друг блогър в YouTube - Миша Шарудин, публикува свое видео, в което показва последствията за двигателя на GR Yaris след случилото си. Той разкрива и какво ще се случи оттук-нататък с малката японска кола.

Двигателят на хечбека е разглобен в сервиза на Apex, тъй като шофьорската грешка на Мичъл директно е анулирала заводска гаранция. Сред свалянето на капака щети се виждат ясно - един от всмукателните клапани е повреден, кобилицата е счупена, а цилиндърът е загубил всякаква компресия.

Според Шарудин, положението е можело да бъде и по-сериозно, но това, че Мичъл е върнал бързо съединителя и е оставил двигателят да се върне към нормална работа, е ограничило щетите. Ако не го беше направил, още един от другите да цилиндъра е щял да остане без компресия и съответно щеше да има отломки по целия мотор.



Сега в Apex планиран да ремонтират автомобила, но това няма да е лесно, защото GR Yaris е все още нов модел и от Toyota засега не са изпратили ръководства за неговите ремонт, употреба и поддръжка дори на дилърите си. Съоветно, няма и резервни части, а това означава, че колата ще остане доста време в сервиза.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Механик ( преди 3 години )
    Веригата прескача защото съвременният лаинен автопром икономиста от всичко в колата оптегача на веригата след като опъне веригата под налягането на маслото след това не се фиксира в това положение. На оптегача не слагат фиксиращи зъбчета за да мине 60-80 хиляди и да се счупи мотора и да си купиш нов мотор или кола
  • #9
    5 rate up comment 9 rate down comment
    По дефолт ... ( преди 3 години )
    изделията от ориз са си чупливи!
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Желяз каменноff ( преди 3 години )
    И кво време нали намалял скороста от висока на малка тва е важно кво поражения кви 5 лева
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 3 години )
    До 3,Да ела да ми обясниш как с верига не може да се случи това. И ще ти покажа мойта стара кола, която вече е бракувана - как има 2 счупени кобилици, двигателя е с верига и точно веригата е приплъзнала след като изпуска един от обтегачите.Берно много "масйтори" има тука
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Умньо ( преди 3 години )
    Тоз да беше опитал да включи на задна да счупи и кутията! Това не е грешка правят го нарочно!
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ето тук е перфектно обяснено какво точно се е случило.https://***.youtube.com/watch?v=llD0B2Xc9Vg&lc=Ugwgem29yoVo3rU4dsV4AaABAg.9Kx_0kdQO8P9KxeQzIETZ9&ab_channel=RobertMitchellНакратко, лагера на кублицата е заминал при високите обороти, затова колата е продължила. В някакъв момент, кобилицата не се е прибрала и клапана е останал отворорен, в следствие на което буталото го е ударило няколко пъти.
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Добри ( преди 3 години )
    От шеста на първа при скорост от 60-70км, заби муцуната и угасна, запалих я и никакви поражения Тойота Урбан 1.33 бензин
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    много баш майстори тук не че разбирам от автомобили но на видеото се вижда верига а и кобилици в съвременен двигател тойота явно още са в средата на миналия век
  • #2
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 1Никой не казва, че това не може да стане с който и да е двигател, без значение дали е японски, немски, френски или какъвто и да е... Описва се конкретен случай, с конкретен автомобил. И никъде не се казва, че автомобилът или двигателят са лоши, говори се за човешка грешка и последствията.
  • #1
    8 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Типичните статии, които не се появяват за ВАГ-аджийски коли в този сайт. Целта им е да откажат хората да си купят модели от другите марки, защото е опасно и ще стоят в сервиза. Евтина ХГитлерова пропаганда, която знаем докъде докара нещата.