IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Двигател на Jeep се взриви след неправилно теглене

Щетите по този Wrangler Rubicon с V6 за за повече от 30 000 долара (ВИДЕО)

Преди да се впуснем в подробности за този катастрофален инцидент, трябва да се знае, че все още липсват много подробности. Подобно брутално унищожение на двигател обаче е "запазена марка" за състезателни коли с огромна мощност, а в случая не става дума за такава.


Jeep Engine


Според видео, споделено в социалната мрежа TikTok, а също така и в YouTube, Jeep Wrangler Rubicon от 2021 година, който на външен вид изглежда напълно нормално. Когато камерата погледне отдолу, ясно се вижда взривен двигател, чиято една половина буквално липсва заедно с част от трансмисията. Ако човек не знае какво се е случило, ще реши, че моторът е унищожен от бомба.

Изданието The Drive обаче разкри причините, за да се стигне до подобно нещо. Според информацията, всъдеходът е бил докаран в автокъща във Флорида на буксир, като явно през цялото време е теглен на включена предавка, а не неутрална скорост. Това се потвърждава от механиците, които са прегледали автомобила, след като е бил докаран.



Не е ясно, точно как е станало това, защото при теглене на скорост би трябвало гумите да блокират и да се влачат по земята. И още повече - каква сила е нужна, за да се причинят подобни разрушения по мотора? До момента те се оценяват на около 30 000 долара, като това е сумата само за резервните части. Очевидно този 3,6-литров V6 е още по-скъп, ако се купува като нов от завода.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ники ( преди 3 години )
    до ном 4 явно брати е бил или некадърник или *** или си е купил колата от някой братчед дет не я е подържал като цяло няма по ьздрава кола от тойото арабите не са глупави хора че ги карат там където няма пътища то друго неиздържа но ти си дървен философ и знаеш всичко карай си прекрасната германска бънгия и не обяснявай на запознатите с темата
  • #6
    2 rate up comment 7 rate down comment
    До No.7 ( преди 3 години )
    1.8 от поколението на Селика е един от най-големите маслояди създавани някога, даже и малките TFSIки на ВАГ харчат по-малко.
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Явно автора хабер си няма, че да пише такива небивалици. А пък за колите, които не позволяват да се теглят - анатема на тях. Умешлено така са направени, че да се изцоца собственика на макс.
  • #4
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Купете си качествен руски автомобил. На тях не им гърмят двигателите. Ако този американец си беше купиш УАЗ сега нямаше да има този проблем.
  • #3
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    Не всички системи за 4x4 позволяват т.н. "flat-towing"(да теглиш самата кола). Rock-trac на Rubicon не позволява и това е отбелязано, така че не разбирам защо са изненадани
  • #2
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Много ви е яд, че Витоша Ауто почнаха да ви ядат от ВАГ-аджийския пазарен дял с Джип-овете...
  • #1
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Случва се. Оня ден на Тракия имаше една Q7-a с гръмнало TDI...