IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новата Honda Civic запазва двигателите си

Моделът няма да се предлага с механична скоростна кутия

През ноември 2020 година Honda показа прототип на новото, 11-о поколение на един от най-успешните си модели - Civic. Премиерета на на автомобила е предвидена за тази година и вече излизат все повече подробности за него.


Honda Civic


Само преди дни Министерството на промишлеността на Китай публикува патенти скици на местната версия на автомобила (на снимката долу), като от тях става ясно, че той няма да се отличава съществено от показания през миналата година прототип. Съответно, версията за Китай няма да бъде различна на външен вид от тази за САЩ.

Вече са ясни и двигателите на новия Civic, като информацията за тях идва от друго място - Калифорнийския съвет за опазване на въздушните ресурси. На сайта си организацията разкри, че новият Civic ще запази сегашните си мотори. Това са 1,5-литров с турбокомпресор, развиващ 174 к.с., и 2,0-литров атмосферен със 158 к.с.


Honda Civic


Вариаторната трансмисия CVT остава единствена опция за модела поне за САЩ, където механична скоростна кутия няма да се предлага. Премиерата на седана Civic ще се състои до края на месеца, а до лятото трябва да бъде готов и хечбекът. Новият седан Civic Si и хот-хечът Civic Type R ще пристигнат по-късно.

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Петър ( преди 1 месец )
    Има ли начин да се коментират автомобилите и новостите по тях а не простащината която бълвате.....
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Абе ( преди 1 месец )
    То и парния двигател е надежден и чук, ама не ги карат много много! Ама хонда може и такъв да сложат в новия цивик!
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В семейството се изредиха няколко хонди и vw. VW идва основно заради съпругата защото знаела при всяка нова къде са бутоните и не се стресирала. А хондите били космически кораб. Само, че на мен взе да ми писва с ремонтите по VW. От опит да споделя, че няма нито един бензинов двг на VW, който да е по-надежден от бензинов ма Хонда.
  • #11
    1 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чук-ча, автомобилът не е само двигател. Да не кажа, че в нашето бюрократично-ограничено съвремие, двигателят е една от най-маловажните страни. Затова компании като Хонда и Тойота са се превърнали в тоалетните на съвременното автомобилостроене.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Хи хи ( преди 1 месец )
    Дедо Искрене земи си една трицилиндрова консерва, турбо мурбо с тракащи бутала и ресурс къде 40-50 к и се дуй пред кръчмата в Подгумер пред любителите на кренвирши...
  • #9
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Чук ( преди 1 месец )
    Казваме Хонда - подразбираме Двигател, казваме Двигател - подразбираме Хонда...любителите на немски дръгели, глокници и прочее бангии да се успокоят....
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Бай Соичиро ( преди 1 месец )
    Тук гледам *** дет все чистак бърсак ВАГинални легени карат та мнго разбират...
  • #7
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Дедо Искрен ( преди 1 месец )
    Сега всички фенчета на Хонда да замълчат ! От коя година е двулитровия двг ?!! Питам и отговор не искам !
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    няма особени разлики с ФВ както като мотори така и като цени
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Вярно почти няма промяна спрямо прототипа - само че и тази малка промяна по предницата я е направила смехотворно грозна. Не че прототипът беше кой знае колко красив, но поне човек можеше да го погледне без да повърне.