fallback

Оборотите: митове и реалност

Вредно ли е наистина да се кара на ниски, и при какви обороти колата е най-икономична?

Напредъкът на технологиите все повече ни разтоварва от отговорностите по управлението на автомобила. А също и от познанията за него, защото, когато всичко се върши от електрониката, за какво им е на повечето хора да знаят как точно функционира? Това се отнася и за ключовия въпрос при какви обороти е най-добре да се кара. Все повече стават автомобилите с автоматични трансмисии, където този въпрос се решава от електрониката, а с нашествието на електромобилите той вече съвсем ще отпадне.       Ръчната трансмисия е нещото, което причинява най-много стрес на начинаещите шофьори. Това е така и заради големия брой противоречиви и често откровено погрешни "съвети", които витаят в пространството       Но междувременно колите с ръчни трансмисии си остават внушително количество, а и на пазари като българския надали скоро ще бъдат изместени. Така че нека още веднъж напомним някои важни неща за оборотите, които по-скорошните шофьори може и да не знаят. Важно е да уточним, че тези препоръки се отнасят до бензиновите двигатели.       Митовете и реалностите за оборотите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    Филанкишията ( преди 3 години )
    ЗА всеки бензинов ДВГ има оптимални обороти при които икономичност и въртящ момент са внай-добър компромис. На около 2500 оборота.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Ръчните скорости са по-полезни за здравето, защото шофьорът се движи повече и по-активно участва в управлението. Автоматиците са за по-дебели и мързеливи шофьори, при тях има и по-голям риск от заспиване зад волана поради по-голямата пасивност на шофьора.Проучване е установило, че 72% от шофьорите с автоматици са дебели, а при шофьорите с ръчни скорости - само 36%!
  • #14
    До 21 ( преди 3 години )
    А какъв е смисъла от тебе?
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Понякога, карам много бавно, 10 км/ч, имам нужда да включа на 1 ва скорост. Как да стане? Не мога да спра.
  • #12
    do 10 ( преди 3 години )
    извинявам се дистанцията е 161000 километра моя механична грешка - прилагам източник на информация mercedes-benz-media.co.uk/en-gb/releases/233
  • #11
    Brum brum ( преди 3 години )
    Не, кефа е автоматик с лостчета на волана. Комфортно, когато ти се иска, каране с един крак. Незаменимо в задръстване! А когато натиснеш в завоите - и двата крака - газ-спирачка!
  • #10
    до 11 ( преди 3 години )
    Щом Бричката ти е източник, няма какво да спорим :)
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    до 11 Напротив, кефа е при ръчката. Автоматика е за улеснение.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Един познат си купи едно дърто бмв на 360 000 км , автоматик и 40 хил км по-късно продължава да си е добре.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако трябва да вярвам на колата, при при изкачване със скорост 60км/ч трябва да съм на пета...
fallback
Последни