fallback

Най-продаваните коли в Европа от 1972 до днес

Помните ли кой модел беше на върха, когато бяхте абитуриенти?

Спомняте ли си коя беше най-продаваната кола в Европа миналата година? Вероятно да. А в годината, когато бяхте абирутиенти? Или в годината, когато бяхте в първи клас?      Opel Kadett бе един от бестселърите на 80-те и няколко пъти завърши втори в Европа, но така и не се добра до първото място      

Този поглед към историята на продажбите на Стария континент е като носталгично пътуване във времето и спомен за автомобили, за които някога (когато в България най-продаваните автомобили бяха Москвич и Лада) само сме си мечтали. Нека да видим европейските бестселъри за всяка година от 1972 насам. А утре ще ви покажем същата статистика и за американския пазар - просто като напомняне, че що се отнася до автомобилите, това не са два континента, а две различни планети.           Най-продаваните коли в Европа от 1972 до днес (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #16
    Гост ( преди 3 години )
    Най продаван... означава най-достъпен, а не най-хубав. Голфа си е класическа барака. Просто няма по хубаво за парите му....
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Гоуфо е номер 1 ама на дъртио континент. А у целию света кой е?
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Да да, четох я, не коментирам ако не съм чел. Единицата никога не е била на първо място, не мисля, че е била лоша, просто тогава тепърва се е налагал нов концепт, компактен хечбек с предно предаване. Двойката и тройката, явно са били най-точните попадения, абсолютен хегемон. След това ако погледнеш обаче, винаги (или почти винаги) при смяната на поколенията, дали заради стареенето на старото или неприемането на новото, има размествания. Та, голф не е вечният номер 1.
  • #13
    Ами ( преди 3 години )
    Прочети статията и ще разбереш!
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Не мисля, че това е изводът. Изводът е, че голф е универсален продукт за дадения пазар и фолксваген правят всичко възможно да го държат на ниво спрямо конглокенцията. Изводът е също, че борбата е безмилостна и времената се менят. Фиат, Форд и Опел, които през огромна част от дадения период са били в топ 3 или 5 са отстъпили позиции. Кросовърите растат неизменно. За пръв път японски производител се бори за първо място. Много такива изводи. Ти как стигна до един единствен и то грешен, според мен?
  • #11
    Ами ( преди 3 години )
    Изводът е, че VW Golf е вечния 1!
  • #10
    До 10 ( преди 3 години )
    Изчакай, до края на годината има време.
  • #9
    до 9 ( преди 3 години )
    е как няма да го бутнат, като вече са го бутнали, виж статистиките за януари и февруари. Иначе и аз съм голфаджия де, но днес продажбите се разпределят между много модели, а и за самите VW е по-изгодно да продава разни ти-роци и тигуани, щото при тях маржът е по-висок. Да не говорим за ID.3 и прочие
  • #8
    Хаха ( преди 3 години )
    Завистници, гледайте и плачете. Господството на голф няма да го бутнете скоро.
  • #7
    Гоуф ( преди 3 години )
    Поуката е когато и да сте родени, все сте в година на голфа
fallback
Последни