IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Nissan X-Trail получи 3-цилиндров мотор

Двигателят развива 204 к.с., като използва технология на Infiniti

Новото поколение на кросоувъра Nissan Rogue дебютира още през миналото лято на американския пазар, но неговият брат-близнак X-Trail все още не се е появил. Първата информация за моделd идва от Китай, където кросоувърът вече е сертифициран и производството му ще стартира през пролетта.


Nissan X-Trail


Разликите във външния вид с американския роднина са минималния, като на снимките се виждат единствено леки промени по броните. Двуетажната оптика си остава, като тя явно ще бъде отличителна черта на всички нови модели на Nissan. Китайският X-Trail има същото междуосие като предшественика си - 2706 мм, но дължината му е увеличена с 6 мм (до 4681 мм), а широчината - с 20 мм (до 1840 мм).

Снимки на интериора засега няма, но много интересни са техническите характеристики. Новият X-Trail получава 3-цилиндров двигател 1.5 VC-Turbo с променлива степен на сгъстяване, като това е същата технология, която използва и кросоувърът Infiniti QX50. Неговият мотор обаче е с 4 цилиндъра.


Nissan X-Trail


При 3-цилиндровия двигател степента на сгъстяване може да варира от 8:1 до 14,1:1. Максималната мощност е цели 204 к.с. и 300 Нм въртящ момент. Задвижването е към четирите колела, като не се предвижда никаква хибридна помощ за агрегата.

В Китай новият мотор заменя досегашния 2,5-литров двигател със 181 к.с. и 239 Нм, като той печели предимство не само заради по-високата си мощност, но и заради малкия си обем - на местния пазар автомобилите с агрегати до 1,5 литра се облагат с много по-ниски данъци, което ще направи X-Trail още по-популярен.


Nissan X-Trail


Очаква се, че в Европа кросоувърът ще се появи през есента, като ще разчита именно на същия 3-цилиндров мотор. Твърде възможно е версията за Стария континент да има и хибридна доработка, което ще позволи и намаляване на вредните емисии.

Снимки: Nissan

0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Реалист ( преди 3 години )
    Интересно какви двигатели си карал на Шкода или Нисан, след като са нямали бензин...Защото съм карал Кашкай, Камик и Карок и всички те бяха на бензин.Иначе от лизингов до лизингов договор има разлика, Шкода има собствен лизинг към Еуратек, Фолксваген са с Порше Лизинг, Нисан мисля вече, че минават през банка Уникредит.Зависи от автомобила, при някои обезценката е по-голяма и е по-изгодно да го продадеш на частно лице, но като цяло повечето вносители почнаха да дават добри оферти.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ха ( преди 3 години )
    Я сега да видя кой се смееше на трицилиндровите Дачии? А?
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Ко4е ( преди 3 години )
    Ай куцо
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До Реалист ( преди 3 години )
    Вие виждали ли сте лизингов догоров? С опция без купуване остатъка е между 25 до 30 процента, който си спестяваш на 5тата година. Освен ако колата не е фирмана или не сте чужденец пребиваващ 1 или 2 год., подобен не е никак изгоден. В случая само с придобиване и след това според финансовото състояние - караш още или сменяш за нова. Нов Нисан не бих взел по тези прочини - ел. нямат капацитет и са скъпи, бензина е направен само за градски автомобил, а дизела при автомобилите върви към забрана
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Реалист ( преди 3 години )
    Ще ти изброя къде в София нямаха СУВ на бензин, а за 3ка такъв абсурд - Opel, Nissan, Skoda, Kia, Renault.
  • #15
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тоя "Реалист" много-много не е Реалист!!
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Реалист ( преди 3 години )
    Това дали колата ще има стойност след 5-6 години не зависи от това дали ще е с 3 или 4 цилиндъра, то и от 4 цилиндъра отдавна вадят много коне...Зависи от договора ти, зависи дали още от началото си предвидил, че след 5 години ще искаш да я върнеш и да вземеш новия модел. В общи линии това е най-добрия вариант, защото така винаги караш нова кола. Ти не я продаваш на частно лице, връщаш я на вносителя и вземаш нова. Защо не вземеш нов Кашкай, със сигурност ще е по-добре от смяна на марката.
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Реалист ( преди 3 години )
    Какви дизели си тествал, в момента дори и тестовите ВАГ са бензин до един, освен ако не говорим за Туарег.За дизели при други производители вероятно не може и да намериш.Трицилиндрови има отдавна, Хонда Сивик с три цилиндъра карах още през 2017. Ами и аз бях скептичен в началото, ама след като я карах година и два месеца всяка седмица от София до Варна, мога да кажа, че е чудесен автомобил.От по-новите съм карал Шкода Камик, но само около 300 км, мога да кажа, че ускорява доста добре.
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    fermera ( преди 3 години )
    Тази технология при Infiniti е със CVT трансмисият и не се наложи защото очакванията бяха други.За Европа вероятно ще има и електромотор на същия вал с 2 клъча.При напречното разположение е важна дължината.Ще може да се придвижва само на ток и да подържа скорост.Не е лоша технология за масов автомобил в град в който ще има ограничения за автомобили с нисък ЕВРО стандарт.
  • #11
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До Реалист ( преди 3 години )
    Що се отнася до диларите, вие явно не сте тествали нови коли. Нормално тестовите са дизелови, на макс. оборудване, за да може да покажат колко добре варви. И всякакви подобни 3ки ги вземаш на собствен риск.