IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Nissan X-Trail получи 3-цилиндров мотор

Двигателят развива 204 к.с., като използва технология на Infiniti

Новото поколение на кросоувъра Nissan Rogue дебютира още през миналото лято на американския пазар, но неговият брат-близнак X-Trail все още не се е появил. Първата информация за моделd идва от Китай, където кросоувърът вече е сертифициран и производството му ще стартира през пролетта.


Nissan X-Trail


Разликите във външния вид с американския роднина са минималния, като на снимките се виждат единствено леки промени по броните. Двуетажната оптика си остава, като тя явно ще бъде отличителна черта на всички нови модели на Nissan. Китайският X-Trail има същото междуосие като предшественика си - 2706 мм, но дължината му е увеличена с 6 мм (до 4681 мм), а широчината - с 20 мм (до 1840 мм).

Снимки на интериора засега няма, но много интересни са техническите характеристики. Новият X-Trail получава 3-цилиндров двигател 1.5 VC-Turbo с променлива степен на сгъстяване, като това е същата технология, която използва и кросоувърът Infiniti QX50. Неговият мотор обаче е с 4 цилиндъра.


Nissan X-Trail


При 3-цилиндровия двигател степента на сгъстяване може да варира от 8:1 до 14,1:1. Максималната мощност е цели 204 к.с. и 300 Нм въртящ момент. Задвижването е към четирите колела, като не се предвижда никаква хибридна помощ за агрегата.

В Китай новият мотор заменя досегашния 2,5-литров двигател със 181 к.с. и 239 Нм, като той печели предимство не само заради по-високата си мощност, но и заради малкия си обем - на местния пазар автомобилите с агрегати до 1,5 литра се облагат с много по-ниски данъци, което ще направи X-Trail още по-популярен.


Nissan X-Trail


Очаква се, че в Европа кросоувърът ще се появи през есента, като ще разчита именно на същия 3-цилиндров мотор. Твърде възможно е версията за Стария континент да има и хибридна доработка, което ще позволи и намаляване на вредните емисии.

Снимки: Nissan

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До Реалист ( преди 3 години )
    Годината е такава - ако 3те цилиндъра нямат стойност след 5 или 6 год. няма да вема нов подобен автомобил. Защото съм заинтересован след края на лизинга, да го продам за макс. сума. В момента имам 4 год. Нисан Кашкай 1.6 и върви много добре, разбира се без претенции да съм състезател. Другата година обаче, ще го сменя за Sportage или Tucson.
  • #9
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Реалист ( преди 3 години )
    Споделям ти веднага - може да отидеш в произволно представителство на избрана от теб марка автомобил - ти си избери марка, не правя реклама, почти всички вносители имат такива автомобили нов внос.Има тригодишни автомобили, внос от Германия на по 180-200 хиляди километра. Можеш да покараш някои от тях и след това пак ще си говорим.100 хиляди километра - тия километри са нищо за всеки нов автомобил. В София има таксита на по 600 хиляди километра.Мотори за косачка...вие в коя година живеете?!
  • #8
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Реалист ( преди 3 години )
    Иновативното е за купувачите - автомобилите имат перфектна динамика и ускорение, харчат малко, данъците са малко.Ти ако искаш и Порше карай на газ, ама хората си ценят парите и си карат нови коли, а не през месец да са в сервиза с някой "премиум" от Дупница, който в нормална държава ще е бракуван.Покарайте нов автомобил и ще видите за какво става въпрос. Те на запад не са прости, че карат нови автомобили, а си пращат "премиумите" тука, за да им се радват "тарикатите" в Чепръчене и Горно *** ...
  • #7
    8 rate up comment 9 rate down comment
    До Реалист ( преди 3 години )
    Чудиш се как да се отървеш от 3 цилигиндровия таралясник, че така ги защитаваш? Сподели как е динамиката на 5та година и след 100 хил. километра? Тоя мотор става само за косачака или за зареждане на батерята в движение.
  • #6
    6 rate up comment 7 rate down comment
    До Реалист ( преди 3 години )
    За съжаление, в Европа, в 21-и век вместо технологиите, се развива единствено зеления комунизъм. Технологиите сега се развиват в Азия. Там не слагат 3 цилиндрови моторчета на автомобилите.
  • #5
    11 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Айде, ако обичаш, не ни обяснявай колко са иновативни сешоарите с три цилиндра!
  • #4
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Реалист ( преди 3 години )
    Тя мъката е за тия с кошници от Горубляне, които ги ремонтират всеки месец...Тия трицилиндровите си харчат като дизел, имат перфектна динамика и ускорение!Ама за да го знаете, трябва да сте карали нови автомобили, а явно не сте.Но не е като да сложиш газ на S класа с десен волан и да се мислиш за мутра...2021 година сме, технологиите се развиват!
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колкото да го има като опция. Накрая ще продадат под хиляда за цяла Европа от тоз мотор. И насила карат хората да минават на дизел с тези недоразумения на мотор.
  • #2
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    3 цилиндров???? Мъката няма край!
  • #1
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Китайските простотии с данъците