Lamborghini Huracan STO е едно от най-екстремните творения на италианския производител на суперколи. Дериват на Super Trofeo EVO и Huracán GT3 EVO, новият модел реално представлява пистова спортна кола с хомологация за движение по обществените пътища.
Всъщност, за горецитираното ни подсказва и името STO (Super Trofeo Omologato), а автомобилът се отличава по някои неща от другите варианти на Huracan. За задвижването на новия болид се грижи 5,2-литров V10 двигател, който постига максимална мощност от 640 к.с. при 8000 об/мин и въртящ момент от 586 Нм. С тези си данни моделът се доближава до състезателния Evo, като му отстъпва само по въртящ момент и то с малко (600 Нм при спортиста).
За разлика от предшественика си Performante, STO се предлага само със задно задвижване. Новият модел е най-лекия Hurracan в гамата, изграден е на 75% от карбон и има върхова аеродинамика. А още няколко любопитни факта пред изданието Motor споделя Лоренцо Риналди - инженерът на компанията, който стои зад проекта:
5 любопитни факта за Lamborghini Huracan STO (ГАЛЕРИЯ)
Отново за тези, които често обичат да са на състезателна писта със своя STO, от Lamborghini са създали приложение за телефон, наречено UNICA. Апликацията е с над 25000 реда програмен код и комуникира директно с автомобила.
Цялата онборд технология на Huracán STO, включително свързаните с облака Lamborghini Connected Cloud камери в машината, както и различни сензори доставят разнообразни телеметрични данни директно в телефона ви. Така, всеки, който кара или притежава уникалната машина, може да се почувства като истински моторспорт инженер.