IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault Megane R26.R - хот-хечът, който си мисли, че е 911 GT3

Търгът за този невероятен автомобил приключва на 4 март вечерта

Renault има сериозен опит при създаването на хот-хечове, като се започне с модела 5 Turbo от 80-те години до най-новия Megane RS Trophy-R. Някъде между тях се подрежда този Megane R26.R от 2008 година, който се продава на търг, а наддаването приключва на 4 март вечерта.


Renault Megane R26.R


Не сте запознати с Renault Megane R26.R? Най-точното определение, което се дава на този автомобил е "хечбек, които си мисли, че е Porsche 911 GT3". В основата му е хечбекът Megane R26 за основа, като инженерите на Renaultsport премахват задните седалки, сменят оригинални стъкла с пластмасови, а вместо стоманен капак е поставен карбонов.

Благодарение промените теглото е намалено със 123 кг и достига 1212 кг. Двигателят - 2,0-литров с турбокомпресор не е променян, като развива мощност от 227 к.с. Свалянето на теглото обаче позволява и по-добро с 0,5 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч - точно 6,0 секунди.


Renault Megane R26.R


Силата на Megane R26.R обаче е в маневреността, като това си личи на Северната дъга на "Нюрбургринг", където хечбекът успя да завърти една обиколка за 8 минути и 17 секунди. И това го превърна в най-бързия автомобил с предно предаване за времето си, като оставя зад себе си Ford Focus RS (Mk2) и новият тогава VW Golf GTi (Mk6).

Renault планира да построи 450 бройки от модела в старата фабрика на Alpine в Диеп и първоначално интересът към автомобила е доста сериозен. От тях 230 трябва да бъдат с десен волан, но в крайна сметка са направени самво 159. Продаваният е един от тях, като има пробег от 77 650 км.


Renault Megane R26.R


Трябва да се отбележи, че машината е получи няколко подобрения, включително изпускателна система Milltek, лост за по-бърза смяна на предавките, подобрени спирачни ротори и нова система за управление на двигател ECU, която увеличава мощността (не е ясно с колко точно).

В момента максималната оферта за тази кола е 19 000 лири, а като нова тя е струвала 22 900 лири. Вероятно обаче до края на търга цената ще скочи.


Още снимки на автомобила - вижте в галерията:

Снимки: Carscoops

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До пишещия статията,мощността точно Р26.Р е 230 к.с.,а на обикновенния само Р26 е споменатата. Има тунинговани модели с по-голям турбокомпресор от същия модел с 500 к.с.
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До №7 да те кача на моя Меган 2 седан от 2005г.да видиш дали тропа и дрънка. За да не етака си зависи от стопанина,ако той дрънка и колата му ще е такова дрънкало като него. Предложението обаче отпада защото не мисля да цапам клата с такива образи.
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това с големия пластмасов детайл е прекрасно за теглото, но джангъра отзад е без компромиси....
  • #7
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 2 месеца )
    то и сега 80% от всяко рено е тракаща и тропаща пластмаса, но надали за намаляване на теглото. а в неуДачиите даже и мирише яко на слънце!
  • #6
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Оригиналният капак на Меган 2 е алуминиев, не стоманен! Не пишете глупости! В колата има доста напредничави решения за намаляване на теглото. Например цялото дъно на багажника е огромен пластмасов детайл. За времето си колата никак не е зле и е с награда Автомобил на годината.
  • #5
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 2 месеца )
    сериозно увредения #1,2,3, писал, сам си отговарял та чак си повярвал и олял накрая! Иначе увреждането е заложено в самото рено - та може ли, освен ако не си Пепи Шекера-"водач" на неудачия, да слагаш в едно изречение този сандък и Порше!!?
  • #4
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ег-ати и пародията!! този 1 и 2 - това сериозно ли го мислиш!?!
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Като цяло имам някои резерви относно френското автомобилостроене, но не мога да отричам фактите - французите се справят доста добре в конструирането на спортни коли. Специално тази генерация на Меган никак не е лоша, само задницата на колата не ми харесва, но всичко е въпрос на вкус.
  • #2
    8 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Нямат стигане. И срещу тях да бягат, не могат да ги стигнат.
  • #1
    16 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Велика компания! РЕСПЕКТ!