IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

5 причини защо все още си струва да си купите дизел

Не за всички е добре да бързат към електричеството, твърдят французите от L'Automobile

Скандалът „Дизелгейт” от 2015 година определено преобрази автомобилния свят. Когато германският производител Volkswagen бе хванат да манипулира данни на дизеловите двигатели по отношение на вредни емисии, мнението за този тип агрегати тотално се преобърна по целия свят.


дизел


И докато преди десетина година дизеловите двигатели (най-вече в Европа) тотално доминираха пазара при леките коли, то от тогава насам делът им намаля двойно, като неотдавна бяха задминати дори от хибридните и електрическите моторизации. Днес все повече производители тотално изключват от гамата си двигатели, задвижвани от дизелово гориво, като залагат на хибрид, плъг-ин хибриди и електромобили, както и на бензинови турбодвигатели.

Но дизеловите мотори имат и своите силни страни, които няма как да бъдат забравени. Ето защо, дори и тази година има добро основание да си купите дизелова кола, а основните причини да го сторите, според колегите от френското издание L'Automobile, може да видите в галерията:

5 причини да си купите дизелова кола тази година (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #36
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ogog ( преди 8 месеца )
    @смешки, щом си писал за кораби на водород, предпологам знаеш какви са предизвикателствата пред преноса и съхраненението на Н2. аз, за толкова големи газови турбини само на водород не съм чувал, реф https://***.thechemicalengineer.com/features/hydrogen-as-a-fuel-for-gas-turbines/
  • #35
    9 rate up comment 0 rate down comment
    До 48 ( преди 8 месеца )
    Медицината е безсилна
  • #34
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До44 ( преди 8 месеца )
    Така съм съгласен, до някъде. Колко ток трябва да произведат тея пееки, че да произведат от него водород, знаеш ли? И от къв зор ще го складират, а няма да го пуснат в продажба и употреба? Чул си нещо от някъде и дрънкаш. Все още не могат да измислят начин да изпозват водород за гориво. За сега е само като спомагателно гориво към основното. Не правилното изказване води до неправилни изводи. Не правилно зададен въпрос води до не правилен отговор.
  • #33
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 8 месеца )
    45,поредния "умник". Ако имаше малка представа единия и другия двигател как работят нямаше да дрънкаш тъпотии. Дизела когато е в изправност ще запали по-лесно от бензиновия двигател. Не е нужно много. Добър акумулатор, добро гориво, здрав двигател. Никой не е виноввн, че *** взима кола на 15+ години уж на 200000км,а реални 700000км и очаква да работи като нова. Я сложи калпави свещи, кабели и бобини на някоя бензинка и да видим дали ще запали и на - 10.хахахаха
  • #32
    6 rate up comment 21 rate down comment
    BiserYanchev ( преди 8 месеца )
    Ха, ха, ха, ха,в България само смелите и безумните карат Дизел,голям кеф особено при минус 25-6 градуса,
  • #31
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До 41 ( преди 8 месеца )
    Ти осъзнаваш ли изобщо какви тъпотии ръсиш? Тея перки освен ток друго не произвеждат!!!!!!!!! Когато си умрял ти не го знаеш, трудно е само за околните. Абсолютно същото е и когато си т*п!!!
  • #30
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Skoda 2.0 tdi ( преди 8 месеца )
    Имам Scoda Octavia 3 2.0 TDI. В София градско дава между 7,5 и 9.0 литра разход, а извънградско около 5.0 литра
  • #29
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Спец ( преди 8 месеца )
    И иронията е че всичките субсидии и данъчни облекчения са в полза на богатите , които си купуват елвктрички.Казана накратно бедните плащат играчките на богатите, които имат по 5 коли най-малко.Околната среда опазва ли се...хаххахахаа
  • #28
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Спец ( преди 8 месеца )
    Учудващо е колко от овцете не разбират , че ел.коли са шега и играчки за богатите.Които имат по 5 коло и на дълъг път си палят Двг-то.По-скоро ще се возите на тротинетки или автобуси , отколкото електричките да станат масови като сегашните коли - никакъв шанс.За екологията им...няма какво да говорим - няма такава
  • #27
    6 rate up comment 16 rate down comment
    До #34 ( преди 8 месеца )
    Не, човек. Причината да сме още на ДВГ е, че това е най-лесният начин производителите на коли и доставчиците на горива да запазят печалбата си. Ситуацията ни е увредила до такава степен, че сами да си търсим миризмата на бензин, да искаме да ръчкаме скоростна кутия, да натискаме съединител и да се грижим за нещо наистина допотопно и ненужно сложно. Когато се установят навсякъде елекрички, технологията им се подобри и има инфраструктура, ще разберем от каква глупост (ДВГ) сме се отървали!