fallback

Audi поема в обратна посока при електромобилите

Германският производител ще намалява пробега им, вместо да го увеличава

Съвсем наскоро изпълнителният директор на Audi - Маркус Дюйсман, обяви на всеослушание, че преминаването към електрически силови агрегати е неизбежно. Неговата компания планира до 20 години да започне да произвежда само електрически автомобили и е логично да се предположи, че ще се опита да увеличи максимално пробега им с едно зареждане.

Оказва се обаче, че в Audi смятат да направят точно обратното. В интервю за изданието Roadshow шефът на компанията заяви, че бъдещите модели на Audi с електрическо задвижване ще бъдат с "все по-малък пробег".

"Не смятам, че поставянето на мощни батерии, които ще осигурят пробег от 1000 км с едно зараждане, ще се превърне в тренд за индустрията. Развитието на инфраструктурата за зареждане на електромобили ще направи подобно нещо напълно излишно", обоснова се Дюйсман.

Според топ-мениджъра, с течение на времето капацитетът на батериите за електромобили ще започне да намалява, като това ще позволи намаляване както на теглото, така и на цената на превозните средства на ток. Дюйсман допълни, че до края на десетилетието Audi ще представи 20 напълно нови електрически модела, както и 10 хибрида.

Снимки: Audi

fallback
  • #13
    к. к. ( преди 3 години )
    В моите сръчни ръчички на магистралата(140-150 км/ч.) тесличката не ще мине повече от 200 км... Ще ми трябват 10 ч. за да стигна до Лозенец... Засега не, мерси!
  • #12
    propov ( преди 3 години )
    Всъщност човекът е прав. Големите батерии тежат много и съответно харчат енергия за да движат себе си. Така или иначе кой кара 600 км без да спре , да почине, да хапне, тоалетна да посети...защо ти е да мъкнеш 300 кила батерия, като ежедневно ползваш около 50 кила от нея. Колко пъти в годината ходите до морето или на планина? А колко пъти ходите до работа и обратно и малко да напазарувате?Разберете , ефективността и оптимизираното потребление ще спасят планетата и вашият семеен бюджет.
  • #11
    Такааа ( преди 3 години )
    Или прочетено по друг начин... "намаляме пробега, защото не можем и незнаем как да го увеличим." Не го казвам със злоба - това е още едно доказателство че при швабите няма технологии, няма иновации. Там има само едни лед лампички и едни таблети. Приятно Ви цъкане на минуси, но все пак се замислете - не могат или не искат?
  • #10
    Мхм... ( преди 3 години )
    като за А1 до А3 ще си купуваме Дурацел-и от Фантастикото...
  • #9
    Sameman ( преди 3 години )
    NEO имат друга концепция за колите, която ми се струва най-добрата. Скоро ще стъпят на американска и еропейска почва и ще размажат всичко по пътя си. Спрягат ги за истинската конглокенция на Тесла. Поинтересувайте се.
  • #8
    Георги ( преди 3 години )
    Аз съм имал електрическо колело/асистент система/С чиста съвест заявявам-пълна глупост Мисля че същото важи към този момент за ел.коли в България В Русе където живея има само една зарядна станция за ел.автомобили Изводът ми е следният -тези коли са създадени за една развита и богата западна държава
  • #7
    Е па доообре ( преди 3 години )
    От 120 години все чакаме електрическите тротинетки да стават по-надеждни от ДВГ,ама нанайси....
  • #6
    Само това остана ( преди 3 години )
    Направо излагация особено за премиум марка не стига че Е-трон ГТ има пробег колкото Кона и значително под седаните на Тесла ами и ще го намалят сигурно си е направил майтап
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Важно е Елон Мъск какво казва за ел. коли, не шефът на Ауди.
  • #4
    Cartman ( преди 3 години )
    Голям пробег ще е нужен дори и при развита система от зарядни станции, защото когато ти дават 600км пробег, то това е с 90км/ч. Ако тръгнеш по магистралата с електричка със скорост от 140км/ч и обесага пада на 40% от обявеното. Ако караш по-бързо пада още по-драстично. Реално ако искаш да караш по магистралата нормално може да се наложи да заредиш два пъти от София до Бургас. И ако всяко зареждане отнема по 40 мин се оказва, че разстоянието ще го вземеш по- бързо с бензинка със 75к.с.
fallback
Последни