fallback

Audi поема в обратна посока при електромобилите

Германският производител ще намалява пробега им, вместо да го увеличава

Съвсем наскоро изпълнителният директор на Audi - Маркус Дюйсман, обяви на всеослушание, че преминаването към електрически силови агрегати е неизбежно. Неговата компания планира до 20 години да започне да произвежда само електрически автомобили и е логично да се предположи, че ще се опита да увеличи максимално пробега им с едно зареждане.

Оказва се обаче, че в Audi смятат да направят точно обратното. В интервю за изданието Roadshow шефът на компанията заяви, че бъдещите модели на Audi с електрическо задвижване ще бъдат с "все по-малък пробег".

"Не смятам, че поставянето на мощни батерии, които ще осигурят пробег от 1000 км с едно зараждане, ще се превърне в тренд за индустрията. Развитието на инфраструктурата за зареждане на електромобили ще направи подобно нещо напълно излишно", обоснова се Дюйсман.

Според топ-мениджъра, с течение на времето капацитетът на батериите за електромобили ще започне да намалява, като това ще позволи намаляване както на теглото, така и на цената на превозните средства на ток. Дюйсман допълни, че до края на десетилетието Audi ще представи 20 напълно нови електрически модела, както и 10 хибрида.

Снимки: Audi

fallback
  • #23
    Тесла ( преди 3 години )
    Нормално е да го каже, след като не могат да направят батерия която да издържа пробег 1000 км и Тесла ги изпревари с 10 години, а Мъск не им дава технологията.
  • #22
    Дамян ( преди 3 години )
    Аз със моята електричка минавам 250 км. преди да заредя и ми е напълно достатъчно.За безплатно гориво толкова,а вие чакайте да стане платено за да минавате по 1000 км.
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    120-140 имате предвид мили защото ако е 120-140 км.ч. е време да слезете от автомобила и да се запътите към кварталната градинка да играете петанг табла шах белот а не да се мотате по пътищата и да правите навалица
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    погледни коя година сме ауди имат самоуправляемо шаси
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Ще могат ли да завиват ?
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    А бе кви Веита бе панели и тн.Панела и без тва преобразува към 15-20% а ако завали сняг пясък или нощ оиде коня.А перката кати задуха як вяръе или замръзне айде ъ тъча.Аеца е работата.
  • #17
    Az ( преди 3 години )
    Автономията е хубаво нещо , като я избягват определено ме разочароват . Държат на по-евтини автомобили ? Копират идеологията на Форд . Жалко , че тръгват по този път . Немското качество скоро ще е израз от историята .
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    12 - ти за 600км, на всеки 100 искаш да пикаеш, ядеш, с...? Ти на път ли си тръгнал или на кръчма? Какво ти пречи обсега на батериата да спираш пак?Франкфурт - Будапеща (900км) ги минавам за 7-8ч, без да спирам и нямям проблем с това и определно не ме блазни алтернатива да спирам на 200км принудително за 1ч поне.
  • #15
    TSLA ( преди 3 години )
    В моите ръце километрите са 480 със 130-140 и клима, ама как кажеш. Какви 60 души, жертвите на смога са с по 6 нули.
  • #14
    к. к. ( преди 3 години )
    Т.нар. "спасители на планетата" разкатаха фамилията на щата Тексас. 60 човека умряха заради залитането по ВЕИ-тата! Следващата мразовита върхушка ще убие 600, докато затоплистите ще "спасяват" планетата...
fallback
Последни