IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият SUV на Ferrari трябва да остави Urus без клиенти

Бъдещият Purosangue ще получи двигател с над 700 конски сили

Премиерата на първия SUV в историята на Ferrari приближава и много автомобилни издания се занимават с това, как ще изглежда моделът, който ще получи името Purosangue. Това обаче е трудна задача, тъй като всички заснети досега прототипи бяха модели на Maserati, на които се тестват агрегатите на кросоувъра.


Ferrari Purosangue


Изданието Autoevolution обаче предпочита да се съсредоточи върху производителността на Purosangue, тъй като той ще трябва да се конкурира със сериозни модели като Lamborghini Urus, Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe и дори Jeep Grand Cherokee Trackhawk, които вече се доказаха. И Ferrari ще трябва да направи нещо, което да е по-бързо от тях.

Това едва ли ще е проблем за италианския производител, тъй като то разполага с всичко необходимо, за да изпревари тези мощни и много бързи кросоувъри. Традиционно, големият конкурент на Ferrari е Lamborghini, чийто модел Urus развива мощност от 650 к.с. и 850 Нм. И тъй като теглото и скоростната кутия няма да бъдат проблем да Ferrari, всичко опира до мощност на двигателя.

Трябва да се отбележи, че Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe е също толкова бърз, колкото Urus, каjо разчита на 670 к.с. и 900 Нм. На свой ред Jeep Grand Cherokee Trackhawk разполага с 6,2-литров HEMI V8 с механичен компресор, чиято мощност е 717 к.с. и 875 Нм. И трите споменати кросоувъра ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3,5 секунди.


Ferrari Purosangue


Какви са опциите пред Ferrari? На първо място, това е атмосферният 6,5-литров V12 агрегат от 812 Superfast, който развива 800 к.с. и 730 Нм. Това изглежда като отличен избор, но тъй като става въпрос за SUV, по-логично е италианците да изберат мотор с две турбини, който ще получи и някаква хибридна настройка, за да постигне по-ниски показатели на вредни емисии.

По тази причина, по-вероятно е Purosangue, да получи 3,9-литровия V8 с две турбини от F8 Tributo. Той развива 720 к.с. и 770 Нм въртящ момент. Във всички случаи обаче, мощността на мотора ще е над 700 к.с., като идеята е ясна - Urus трябва буквално да бъде "изяден" и отстранен от надпреварата.

Снимки: Superrenderscars

0 от 500
  • #22
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Разбивач ( преди 3 години )
    Пичове,осъзнавате ли,че коментирате кола която в момента не съществува и освен един тесен кръг хора във Феррари,никой не знае как ще изглежда?!!Това на снимката НЕ Е КОЛАТА!!!!!!
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Yiannimize ( преди 3 години )
    Това Alfa MiTo ли е на снимката?
  • #20
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Фен ( преди 3 години )
    До 18Опитал си да цитираш Франк Синатра, който по адрес на своята оранжева Miura казвал: Ако искаш да си някой, си купуваш Ферари, а когато си някой, си купуваш Lamborghini." И двете марки си имат почитатели (заслужено) и не е нужно едните да обиждат другите.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    фен ( преди 3 години )
    До 16Благодаря колега, погледнах DSC OFF. Сигурно имаш впредвид TRACKHAWK. Впечатляваща мощност и супер цена - 90000 USD базова. Теглота е саамо 2420 кг-празен. К.Макрий казва, че правите пътища са за бързите коли, а завоите са за бързите шофьори. Не ангажирам никого с моето мнение, но не смятам някой автомобил супер, само защото изминава 1/4 миля за нам си колко секунди. И какво правим в първия завой: "Изведнъж почуствах остра липса на таланат".
  • #18
    6 rate up comment 5 rate down comment
    VR46 ( преди 3 години )
    Не знам кой колко кара , но аз съм карал ферар , порше ламбо още не но мога да ви кажа ако имат пари инвестирайте в ПОРШЕ . В момента карам 911 турбо S и мога да кажа , че такава кола няма . А колко до то ва кой купува ферари това са хората с пари , които искат да изглеждат класно .
  • #17
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Do 18 ( преди 3 години )
    Не те знам колко си Карач,по вероятно е да си Копач.Не се излагай,то ясно е,че от коли не разбираш!
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 3 години )
    Пич,ти сериозно ли???
  • #15
    4 rate up comment 8 rate down comment
    VR46 ( преди 3 години )
    Е това не трябваше да го правят . Това е копие на Мазерати с леки промени и изглежда супер зле . Това няма шанс срещу Уруса . ТЕзи фарове от някой Опел корса ли ги свалиха толкова малки не не отиват на купето . Един спойлер горе на задния капак да бяха сложили поне малко да прилича на спортен модел те ми сложили един трети стоп дол ниско и си мислят край номер едно сме . Уруса има 1000 детайла по купето с които казва АЗ СЪМ ЛАМБО а това недоразумение не прилича на нищо освен на женска кола
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 3 години )
    Намери канала на DSC OFF и виж, какво прави въпросниятJeep и тогава се изказвай неподготвен!
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Фен ( преди 3 години )
    Ферари имат собствена писта - Муджело и то до завода им, ама ходели да си настройват колите си на Нюрбургринг? Не пишете измислици и простотии. Още по-опашата лъжа е, че LaFerrari тества на Нюрбургринг. Не тества, а е там, за да постави рекорд. И го прави. Само че това е версията XX, тоест болид САМО за писта и състезания със съответните настройки, а не "масовото" LaFerrari. Напънете се и се информирайте преди да обвинявате някого в лъжи.