Какво прави една автомобилна марка най-добрата - цената, надеждността, стандартните функции в оборудването, комфорта или производителността на двигателя? Това е доста сложен въпрос, който може да повлияе и на без това субективните вкусове на потребителя. Всяка година отговор се опитва да даде организацията Consumer Reports, която заема възможно най-обективната позиция, като отчита няколко променливи.
През тази година на първо място е Mazda, която измества от върха производители като Porsche, Subaru и Lexus. Класацията на Consumer Reports е направена след пътни тестове, прогнозирана надеждност, удовлетвореност на собственика и безопасност на автомобилите. Оценява се и екологичността на марката (Green Choises), като в случая с отчита колко от тестваните автомобили са с ниски вредни емисии.
Японската марка се изкачва с 3 места в проучването, въпреки че само преди дни отново Consumer Reports обяви неин модел - CX-3 (на снимката горе), за автомобила на американския пазар, който най-малко удовлетворява собствениците си. Организацията обаче препоръчва останалите 7 модела на Mazda, които е тествала през тази година.
В класация попадат 32 марки, представени на пазара в САЩ. Прави впечатление сериозното пропадане на брандове като Genesis и Kia, които бяха в Топ 10 преди година. В отсъствието на Fiat последното място по надеждност тази година е за Alfa Romeo, чиито модели получават най-ниски оценки по всички показатели.
Най-надеждните марки за 2021 година според Consumer Reports (ГАЛЕРИЯ):