IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи новия Outback

Крос-комбито е станало по-голямо и с по-висок клирънс

Представен през 1995 година като комби с повишен клирънс, Subaru Outback влиза в шестото си поколение, като все повече заприличва на пълноценен SUV. Новият модел, представен за европейските потребители, е станал по-голям, като предлага нови технологии, повишен комфорт и още по-висок клирънс.


subaru outback


Новият Outback е по-дълъг с 50 мм от предшественика си, като достига обща дължина от 4870 мм, благодарение на новата архитектура SGP на японците. Японците твърдят, че новата платформа прави автомобила по-устойчив на усукване и предлага подобрено управление и комфорт.

Дизайнът на машината е познат от дебюта на версията за американския пазар миналата година, като предлага еволюция на добре познатите форми от предходното поколение. Впечатление прави сериозно повишения клирънс на модела, който вече достига сериозните 213 мм и гарантира по-добро справяне с терените извън пътя.

За задвижването към момента ще се грижи единствено 2,5-литров боксеров атмосферен бензинов двигател с максимална мощност 169 конски сили, постигани между 5000 и 5800 об/мин и въртящ момент от 252 Нм при 4000 об/мин. Агрегатът е стикован с вариаторна скоростна кутия Lineartronic, която вече вместо 7 има 8 "виртуални" предавки.


subaru outback


Както и досега, Subaru Outback ще се предлага с фирмената 4х4 система Symmetrical AWD, подпомагана от асистента X-Mode с няколко предефинирани режима на задвижване - за сняг, черни пътища и кал, плюс специална настройка на двигателя за по-икономично или по-спортно шофиране.

В салона, акцент е новата информационно-развлекателна система, с масивен 11,6-инчов екран и портретно разположение в стила на Tesla. Прави впечатление, че голяма част от физическите бутони вече са изчезнали, а като цяло интериорът е добре освежен и с качествени материали. Багажникът вече е с по-широк отвор, като капакът му се е сдобил с нова автоматична система за отваряне, активираща се при доближаване на водача.


subaru outback


Новият Subaru Outback се предлага с най-новата версия на пакета технологии за асистиране и безопасност EyeSight, включващ функции като разпознаване на пътни знаци, аварийна спирачка, асистент за поддържане на лентата, адаптивни темпомат и светлини и др.Налична е и камера, разпознаваща лицето на водача и следяща за умора и разконцентриране.

Моделът се очаква в шоурумите още тази пролет, като ще се предлага в няколко нива на оборудване. Тогава ще станат ясни и цените на всъдеходното комби.

Повече снимки на Subaru Outback вижте в галерията:

0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    //// ( преди 3 години )
    Ned по същата логика и ръчката е невероятна, защото аз имам два автомобила 4х4, един дизел и един бензин. И двата на лед, сняг и мокър път не помръдват от пътя, като залепени са. А единият, бензиновият, няма грам електроника, само ABS. Така че хайде не ми смесвай тракетория и стабилност на пътя с начин на предаване на въртящият момент от двигателя към колелата!
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    JEEP ( преди 3 години )
    Интересно, тука се трият коментари, като че ли някой освен мене и още 5 човека им чете важната интернет страница
  • #11
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Ned ( преди 3 години )
    Удивително как хора които идея си нямат от последните версии на CVT трансмисията на Субару бълват глупост след глупост! Не издържали на много коне?!?Затова WRX и Levorg в Япония е 300к.с. с вариатор!! Не били за офроуд! С CVT има уникален контрол на въртящия момент! Не случайно всички АТВта са с вариатори!!Миналата седмица минах като по релси с леворга по изцяло заледен път с 10 градуса наклон, а той дори няма X mode. Страхотни коли,стига да знаеш за какво и как се ползват!!!
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Асен до Subaru ( преди 3 години )
    Колко нови коли кара, за да стигнеш до извода, че всички са трошливи?!Аз бих ти казал обратното - карам служебна Мазда 6 2016, карам личен Голф 7 2015, а брат ми кара Октавия 2017. И трите автомобила са безпроблемни, Маздата е на 111 хиляди километра, Голфа ми е на 104 хиляди километра, а Октавията на брат ми е на 147 хиляди километра, като се кара почти всяка седмица от София до Варна.Ами не, не са трошливи новите автомобили, за разлика от кошниците в Горубляне и Дупница.Супер е Субаруто!
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Аниномен ( преди 3 години )
    Субару си остава нишова марка за БГ. Наистина е малко странно 2,5л бензин 169кс, но според мен това е заради вариатора, който иначе ще изпуши за норматив. Иначе като цяло концепцията следва тренда. Няма да е най бързата кола но от към функционалност е супер.
  • #8
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Subaru ( преди 3 години )
    Само да питам повечето експерти колко са карали 2.5 2019 та да коментират какъв кош е било. Колата си е супер за нуждите и си има своята клиантела. Всички нови коли са трошливи, но немските които са три пъти по-скъпи още повече. А съм сигурен, че поемете експерти тук карат колове на пл 10-15 години и гроздето е кисело
  • #7
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Баси същият като предния и двата по-предни модели с незначителни изменения по панелите налепени отгоре на старата коруба. Умрял 2.5 прегряващ дарак дето гори и реве катмечка върви кат буболечка. Новото е, че е махнат добрия стар хидротр. макар и бавен автомат и вместо него евтин вариатор ***, а вътре е още по голям евтин леш
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Впечатление прави сериозно повишения клирънс на модела, който вече достига сериозните 213 мм - и колко е на предишните, че е сериозно повишен... #6 тези които си взимат защото е яко, не си взимат Аутбек, а някакво сувче. Аутбек си взимат основно хора с подходящият лайфстайл за този автомобил - къмпингуване, планини, морета, лодки, сноубор/ски, риболов. Хора, за които този автомобил не е символ на престиж, а е част от семейството.
  • #5
    9 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Технологичния експерт по-долу да го светнем, че добрите офроудъри са с късо междуосие. Колата комбинира такова с дължина за комбинация от офроуд възможности и пространство за багаж. Неслучайно повечето немски СУВ, на които експертът вероятно е фен, затъват при най-малкия дъжд.
  • #4
    8 rate up comment 2 rate down comment
    R ( преди 3 години )
    И пак няма за Европа по-хубавия двигател.