IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електрическият Navarro трябва да засрами Jeep Wrangler и Ford Bronco

Първият модел на Vanderhall Motor Works ще има висока проходимост и пробег от 320 км

Американската компания Vanderhall Motor Works разкри подробности за своя първи всъдеход Navarro, чиято серийна версия ще се появи на пазара през следващата година.


Vanderhall Navarro


Досега фирмата на предприемача Стивън Холъм произвеждаше само трицикли (с две гуми отпред), задвижвани с бензинови или електрически мотори. Сега тя е готова с електрическия всъдеход Navaro, като съобщи подробности за модела и показа негови снимки.

Vanderhall Navarro е нещо средно между състезателна кола и обикновен всъдеход с 3 врати. Каросерията е напълно затворена, а багажникът е с две крила, като е и с малки размери. Предната част прилича на Jeep Wrangler, но защитната решетка е с мрежа, а не с вертикални пръти, така че не би трябвало да има проблеми със Stellantis.


Vanderhall Navarro


Джантите са 18-цолови, а воланът е съвсем малко, което означава, че в него няма въздушна възглавница. Всичко това подсказва, че Navaro e предназначен за движение по тежки и неравни терени. Предни и задни надвеси липсват, като от компанията твърдят, че електромобилът може да щурмува всякакви склонове. Обявеният ход на окачването е 508 мм, като от компанията твърдят, че като проходимост техният всъдеход превъзхожда Jeep Wrangler и Ford Bronco.

Задвижването става с 4 електромотора (по един на всяко колело), като комбинираната им мощност от 304 к.с. и 678 Нм. На всяка ос е поставен компактен блок със скоростна кутия и охладителна система, като от компанията посочват, че този елемент работи 10 години без поддръжка. Батерията с капацитет 60 кВт/ч не е плоска, както при останалите електромобили, а вертикална, като е поставена в централен тунел. С едно зареждане тя осигурява пробег от 320 км.


Vanderhall Navarro


В интериора липсват големи сензорни екрани, а арматурното табло е разделено на три зони. Две са с аналогови циферблати, а третата е виртуална, като показва информация за системата ViDAR. Това е система за "изкуствено зрение", която е базирана на лидари и видеокамери и помага на шофьора да оцени участъка от пътя пред него. Така той може да избере оптималната траектория за преминаване на труден терен. Също така в оборудването попадат климатроник, отопляеми седалки и аудио-система с Bluetooth.

Колко ще струва Vanderhall Navarro, все още не е известно. За справка, електрическата триколка Vanderhall Edison2 с батерия от 28,8 кВт/ч започва от 34 950 долара.

Още снимки на електрическия всъдеход - вижте в галерията:


Снимки: Vanderhall Motor Works

0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ще свикнете. Липсват ви надвесите, но това е идеалната форма за офроудър. Там не се търси красота, а проходимост.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Новото Бронко е много яко, дори да е една идея по- слабо проходимо - бих избрал него. Изглежда няма да го предлагат за Европа :(
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Засега успява да "засрами" само дизайнерите си (на външен вид). Иначе евала за интериора и най-вече за липсата на телевизор..