Audi Sport, познати до неотдавна като quattro GMBH за "четирите ринга" са това, което M е за BMW или AMG за Mercedes-Benz. Перлата в короната на подразделението може да е болидът със средноразположен двигател R8, но историята започва с комбито RS2 Avant Quattro - дериват на Audi 80 B4 , който бил разработен съвместно с Porsche и е модел с иконичния 5-цилиндров мотор на марката.
Основано в края на 1983 година, някогашното подразделение quattro е специализирано в производството на спортни и високодинамични версии на моделите на Audi, както и за специфични компоненти и персонализация на колите според клиентските желания. Фирмата, както се досещате, е кръстена на легендарната 4х4 система на Audi, като носи това име до 2016 година, когато е прекръстена на Audi Sport GmbH.
В галерията по-долу ще ви представим всеки един RS модел на Audi от миналото и настоящето, според реда на излизане на всяка една машина:
RS: визуалната история на динамичните коли от Audi Sport (ГАЛЕРИЯ)
Както и при RS4, RS6 също остава без седан-версия. Освен това, екзотичният V10 отстъпва мястото си на 4-литров V8, стикован с 8-степенен автоматик. Комбито, освен, че вече е по-леко от преди, губи и 20 кончета от мощността си, като тоталът е 560. На по-късен етап се появява и версия Performance със 605 к.с.