fallback

Евро 7: това ли е краят за двигателя с вътрешно горене?

11 факта, които могат да ви изяснят какво ще се случва в следващите години

"На практика това е забрана на двигателя с вътрешно горене": така реагира на бъдещия нов екологичен стандарт Евро 7 Хилдегард Мюлер, шефката на браншовата организация на автомобилната промишленост в Германия VDA.

Детайлите около следващия стандарт, който трябва да влезе в сила през 2025 година, още не са уточнени окончателно. Но е ясно, че той ще цели преди всичко драстично намаляване на емисиите на азотни оксиди (NOx) - от сегашните 60 мг/км за бензиновите двигатели и 80 мг/км за дизелите, до едва 30 мг/км за всички видове задвижване.

Може ли изобщо това да бъде постигнато с конвенционални двигатели, или ще означава поголовно преминаване към електрическо задвижване? И значат ли строгите европейски норми, че нещо подобно ще последва и за останалия свят?

11 важни неща около бъдещия Евро 7 (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #11
    Само плашат ( преди 3 години )
    Няма начин да е края преувеличава се все пак доколкото знам изискваните емисии СО2 се намалят от 95 до 75 грама разбира се рязко е но при повече продажби на електромобили и хибриди ще остане възможност предполагам поне 60% от продажбите да са бензин, обикновен хибрид и дизел и вероятно поне 30% електромобили и зареждаеми хибриди от сегашните 10%
  • #10
    Анонимен ( преди 3 години )
    Според мен в ЕК/ЕП са се събрали хората които мразят до дъното на душата си населението на ЕС и се опитват всячески да му вгорчат живота . Основната им задача е да измислят все нови и нови ограничения в стремеж да ни вкарат като овце в кошара за да сме им по-лесни за стригане . Всичките им еко брътвежи имат за цел да бъркат по дълбоко в джобовете ни . ЕС уверено и с бързо темпо се превръща в най-големия затвор в света .
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами така е. Който иска ДВГ, ще си плаща за замърсяването. В един момент и ел. колите ще бъдат натоварени с изисквания. Велосипед и ходене пеш това са естествените неща!Фандъчка да прочете статията и да започнат редовно да мият улиците!
  • #8
    А де ( преди 3 години )
    Екологичния ефект от електричките първо че на този етап е съмнителен, второ ще настъпи след 15-20 години!Защо не се инвестира да се подобри и удалжи живота на съществуващия автопарк което ще доведе до мигновенен ефект върху околната среда!А с наши пари се спонсорира производството и продажбата на елктрички, които като станат масови ще носят много по-голяма печалба на автопроизводителите от сегашните коли!Защото всичко се прави за автопроизводителите,а природата е само параван!!!
  • #7
    А де ( преди 3 години )
    2 немски и една датска фирма вече имат разработени филтри които от дизел евро 4 и бензин евро 2 правят коли които надминават дори изискванията на евро 7! Ема реални разрботки за така наречените е-горива, които имат до 90% по малко вредни емисии и с малки доработки на съществуващи вече коли могат да се ползват! Всичко това е в пореядъка на 1500-2000 Евро на кола за да спадната вредните емисии драстично, сега!В същото време се дават по 5000-7000 евро субсидии за електрички?!?!?
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    До 5,купуваш си Рено Туизи и си ходиш из града без да замърсяваш и няма да дишаш потта на другите,или с колело,хем полезно за фигурата хем здравословно и екологично.Така се изпълва максимата и вълка сит и агнето цяло.
  • #5
    D[V01D] ( преди 3 години )
    Евро ***.и.т.е, т.е. чиновниците не искат хората да карат автомобили. Понеже виждат, че хората ще се вдигнат на бунт, ако го направят директно, затова го правят косвено, така че сами да се откажем. Добре дошли в ерата на новия модерен еко джендър комунизъм, където колите ще са лукс за малцина, а мнозинството ще ги ползват като услуга. Както казаха с идеята за "рестарт" откакто почна пандемията - you will own nothing and you will be happy with that.
  • #4
    Анонимен ( преди 3 години )
    До #2Евтини Ел коли ? Я виж ценовата листа на посоченото от теб Пежо 208 . Бензинова версия GT line , 130 к.с струва 41 517 лв. Електрическия вариант на същото ниво с 136 к.с. е 69 268 лв. При другите нива е още по-брутална разликата . Най евтиното 208 е 24 577 лв а най-евтиния електрически вариант е 63 908 лв. Това ли е твоето разбиране за евтино ?
  • #3
    Jojo ( преди 3 години )
    Системата с Adblue осигурява редуциране на NOx с над 95% така,че опасност нулева от тази гледна точка
  • #2
    Бай Гошо ( преди 3 години )
    Освен голи, ще трябва да ходим и боси защото от търкането на подметките ще се отделят финни прахови частици. Замислям се дали да не си купя кон.
fallback
Последни