fallback

Евро 7: това ли е краят за двигателя с вътрешно горене?

11 факта, които могат да ви изяснят какво ще се случва в следващите години

"На практика това е забрана на двигателя с вътрешно горене": така реагира на бъдещия нов екологичен стандарт Евро 7 Хилдегард Мюлер, шефката на браншовата организация на автомобилната промишленост в Германия VDA.

Детайлите около следващия стандарт, който трябва да влезе в сила през 2025 година, още не са уточнени окончателно. Но е ясно, че той ще цели преди всичко драстично намаляване на емисиите на азотни оксиди (NOx) - от сегашните 60 мг/км за бензиновите двигатели и 80 мг/км за дизелите, до едва 30 мг/км за всички видове задвижване.

Може ли изобщо това да бъде постигнато с конвенционални двигатели, или ще означава поголовно преминаване към електрическо задвижване? И значат ли строгите европейски норми, че нещо подобно ще последва и за останалия свят?

11 важни неща около бъдещия Евро 7 (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #31
    до 34 ( преди 3 години )
    Моля госпожо, ама той Гошко... "Гошко ако ти каже да скочиш през прозореца, ще скочиш ли бе, Саше?" Начи кво прави Азия си е за Азия. Ти на градина не си ли ходил?
  • #30
    TSLA ( преди 3 години )
    Доктора винаги бие иглата преди да е преброил до три. Излишно е да стискате дyпeтa - вътре е вече.
  • #29
    Хър-мър-кетинг ( преди 3 години )
    "електромобилите се нуждаят от доста по-малко обслужване в сравнение с ДВГ." - за това няма да ги бъде в обозримо бъдеще! Щото над 80% от печалбата идва от сервизите и резервните части.
  • #28
    Гоуст ( преди 3 години )
    ЛГБт и намалявяне на раждаемостта ама Азия и Африиа не го спазват.По-малко коли в Европа за чист въздух ама Азия не го спазеа.По-малко производство и индустрия за по-чист въздух ама в Азия не се спазва.Значи Европейците са си виновни.
  • #27
    анонимен ( преди 3 години )
    Колата ми е с атмосферен, MPFI двигател на 15 години. Отделя 12 милиграма на км по спецификация. Обаче новите мотори с турбини и директно впръскване не могат да направят това. Приятел с нов бензин с директно впръскване произведен 2019 има 32 милиграма на км. Разликата че моите СО2 са 165, а неговите са 111.
  • #26
    анонимен ( преди 3 години )
    Бай *** си иска 15 годишния премиум с отрязан катализатор и да чади пред блока.
  • #25
    До 28 ( преди 3 години )
    Що за голяма простотия дали има място го определят хората Европа да не ти е Сингапур, Бангладеш или Южна Корея (която също явно има място щом имат по 1млн продажби на коли годишно при положение че е с по-малка площ от нас)
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    благодарение на гръмотевиците образувалият се азотен оксид чрез дъжда се наторява растенията.следователно двигателите спомагат за наторяването.
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    Същото като пропагандата за еднополовите бракове (повече обратни-> по-малко новородени-> по-малко замърсители на природата и по-малко глад): по-скъпи автомобили->повече използване на обществения транспорт (нещо доста развито в цяла Европа, за разлика от близкия изток, в това число и ***). Не ви се иска, но сами сме си виновни и е време за някои кардинални решения
  • #22
    Бат Рамбо ( преди 3 години )
    Да забранят гръмотевиците и да оставят ДВГ-тата на мира!
fallback
Последни