IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan обяви, че минава на ток до 2030 година

Всички модели на марката за основните пазари ще бъдат електрифицирани

Японският производител Nissan обяви, че възнамерява до 2050 година да бъде напълно въглеродно неутрална. Всеки един модел на марката на основните пазари, включващи Япония, Китай, Европа и САЩ, трябва е електрифициран до началото на 2030 година.


Nissan вредни емисии


Не всички електрически превозни средства обаче ще получат акумулаторни батерии, тъй като компанията планира допълнително да разработи своите силови агрегати e-Power, които се отличават с бензинов двигател за увеличаване на пробега. В резултат на това компанията вече инвестира в полупроводникови батерии и работи за създаването на по-достъпни и ефективни електромобили.

Nissan също търси начини да направи производството на своите модели по-екологично. Компанията не разкри подробности, но заяви, че „ще се стреми към по-голяма енергийна и материална ефективност в подкрепа на дългосрочните амбиции за въглеродна неутралност“. Тъй като превозните средства са само част от уравнението, Nissan се стреми да разработи "екосистема на батериите", за да поддържа децентрализирано производство на място на сгради с възобновяеми енергийни източници.


Nissan вредни емисии


Като част от тези усилия се предвижда засилено сътрудничество с доставчиците на енергия в подкрепа на декарбонизацията на електрическите мрежи. В изявление си главният изпълнителен директор на Nissan Макото Учида заяви, че компанията му ще се бори срещу климатичните промени, като основният начин е именно увеличаване на броя на електрифицирани превозни средства, които продава.

Снимка: Nissan

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Най -добре да минат на дърва.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :))) ( преди 3 години )
    Тук двигателят е в ролята на генератор и няма връзка със задвижващия тракт. В крайна сметка докато няма истински пробив в съхранението на енергия (батерии, кондензатори и пр.), всичко е просто усложнена система...
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Друг спец ( преди 3 години )
    Това си е хибрид! След като има ДВГ! Такава е и технологията на Мицубиши Оутландер ПХЕВ, ДВГ няма връзка с колелата, а само зарежда батерията! Технологията не е нова!
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Спец ( преди 3 години )
    Тук май ще трябва пояснения. Идеята на e-Power технологията е да караш 100% на ток, ама да платиш ниска начална цена. Това си е чист сериен хибрид или "електромобил с удължен пробег" както са дизелово-електрическите локомотиви. Тоест върви само на ток, обаче вместо голяма батерия, имаме малка и евтина за буфер и имаме двигател, който служи САМО за генератор да произвежда ток. Той не върти колелата.