IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Nissan разкри двигателите на новия Qashqai

Кросоувърът ще получи нова хибридна система и ще остане без дизелови мотори

Компанията Nissan разкри техническите особености на третото поколение на кросоувъра Qashqai, чиято премиера ще се състои по-късно късно тази година.
В Европа автомобилът ще се предлага с технологията e-POWER. За първи път тази система дебютира при Nissan Leaf. Кросоувърът ще получи 1,5-литров бензинов турбомотор, който ще изпълнява ролята на генератор за зареждане на батерия.


Nissan Qashqai


Мощността на този агрегат е 190 к.с., като водачът ще има на разположение три режима на движение - Standard, Sport и Eco. Задвижването е към предните колела, като кросоувърът ще получи и функция e-Pedal, благодарение на която ще ускорява, намалява или спира напълно само с педала на газта.

На клиентите ще бъде предложена и версия с 12-волтова хибридна система AliS. В нея влизат 1,3-литров бензинов мотор, като агрегатът ще бъде достъпен в два варианта на мощност – 140 и 160 к.с. Двигателят ще работи с 6-степенна механична скоростна кутия или с вариаторна трансмисия. Задвижването е задно, а като опция ще се предлага предаване към четирите колела, но само за двигателя със 160 к.с.

От компанията твърдят, че при ускорение от 20 до 110 км/ч събраната енергия в литиево-йонния акумулатор, поставен в автомобила, позволява поддържането на допълнителен въртящ момент. Това се отразява положително на разхода на гориво. При скорост под 18 км/ч енергията отива за захранване на различните системи на автомобила.

Дизелни двигатели за Европа не се предвиждат. Третото поколение на Qashqai ще бъде изградено на платформата CMF-C, благодарение на която кросоувърът ще е с 60 кг по-лек от предшественика си. Производството на модела отново ще се осъществява в завода в Съндърланд (Великобритания).

Снимка: Nissan

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До №4 мото ресурса е доста над тези 150 х.км.,защото технологиите в развитието на двигателите се развиват доста бързо и нямат нищо общо с тези познати от 70-те,80-те,та дори от началото на 21 век.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 месец )
    Закривай смешната марка
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До #1 ( преди 1 месец )
    И какъв е проблема с 150000км? Хвърля колата и купува нова. Завода бълва всеки ден коли. Гледам един кашкай запичва от 23000евро. Това са 5 месечни заплати на начинаещ инженер със заплата от 5000евро. По-нататък и по-висока заплата...
  • #3
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Кросоувърът ще получи 1,5-литров бензинов турбомотор, който ще изпълнява ролята на генератор за зареждане на батерия." масово почнаха да правят тази простотия... направо за закачат на всяка електричка по едно ремарке с дизелов/бензинов генератор и да ги наричат зелени/еко/и т.н. Глупост след глупост.
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ще гонят клиентела с функцията Е-***. Страхотия :)
  • #1
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Джамбо от Горубляне ( преди 1 месец )
    Нека позная бензинови 900-1200 куб.мм , 130-150к.с. и ресурс мощността умножена по хиляда.