Подобна статия се появява горе-долу веднъж на шест месеца, и за това си има много добра причина: производителите постоянно променят плановете си. Това е особено валидно за 2020 година, в която към и без това големите сътресения на новите глоби за емисии на ЕС се добавиха коронавирусната паника и небивалите карантинни мерки.
Много автомобили вече изчезнаха от шоурумите. В следващия списък са още 15, които едва ли ще видим повече.
15 коли, които няма да видим повече (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen Up и Skoda Citigo
Малката, пъргава и евтина градска кола е един от най-съществените приноси на Европа към автомобилната индустрия. Но днес тази кола е на умиране, жертва на алчността на инвеститорите, които искат двуцифрена възвръщаемост от автомобилните компании. По тази причина Peugeot се изтегли от най-малкия сегмент. VW вероятно ще направи същото. Skoda Citigo и Seat Mii вече бяха спрени, а VW Up! най-вероятно ще ги последва. Електрическата му версия се радваше на огромно търсене, но VW спря да приема поръчки за нея на повечето пазари, вероятно за да пренасочи клиентите към ID.3 и бъдещите други чисто електрически модели. Жалко, защото Up! е една от последните наистина забавни малки коли.
Малката, пъргава и евтина градска кола е един от най-съществените приноси на Европа към автомобилната индустрия. Но днес тази кола е на умиране, жертва на алчността на инвеститорите, които искат двуцифрена възвръщаемост от автомобилните компании. По тази причина Peugeot се изтегли от най-малкия сегмент. VW вероятно ще направи същото. Skoda Citigo и Seat Mii вече бяха спрени, а VW Up! най-вероятно ще ги последва. Електрическата му версия се радваше на огромно търсене, но VW спря да приема поръчки за нея на повечето пазари, вероятно за да пренасочи клиентите към ID.3 и бъдещите други чисто електрически модели. Жалко, защото Up! е една от последните наистина забавни малки коли.