IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen все пак ще плати глоба за вредни емисии в ЕС

Концернът призна, че е пропуснал покриването на новите екостандарти

Volkswagen Group ще бъде глобен от властите в Европейския съюз (ЕС), след стана ясно, че не е успял да постигне целта си за намаляване на емисиите на CO2 на своите превозни средства, съобщава Automotive News.


VW Group


За да насърчи преминаването към превозни средства с ниски и с нулеви емисии, ЕС въведе нови правила за CO2 за 2020 година. Те предвиждат средният показател на гамата на всеки производител да бъде около 95 гр/км (има разлика при различните компании), като за всеки грам отгоре те ще плащат глоба от 95 евро на продаден автомобил.

Volkswagen Group драстично е увеличила продажбите си на електрически автомобили през миналата година – 315 400 бройки срещу 72 600 през 2019 година. Електромобилите и зареждащите се хибриди достигат 9,7% от продажбите на концерна (1,7% година по-рано), като благодарение на тях средните нива на СО2 са намалени до 99,8 гр/км (20% по-малко в сравнение с 2019 година).

Това показва, че VW Group пропуска целта си с 0,5 гр/км, като предстои Европейската комисия да определи глобата на концерна. Според изпълнителния директор на германския производител – Херберт Дийс, причината е пандемията от Covid-19, но компанията е показала сериозен напредък и през тази година няма да има проблем с покриването на стандартите.


VW ID.3


От концерна обявиха, че марките Volkswagen и Audi са покрили изискванията, благодарение на продажбите на ID.3 (на снимката) и е-Tron. През тази година тези два бранда заедно със Seat и Skoda ще представят и пуснат на пазара нови електрически модели. Що се касае до брандовете Bentley и Lamborghini, техните показатели се измерват отделно, тъй като те не са масови производители.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Качих се в ID.3 ( преди 3 години )
    Наживо ID.3 е страхотен (в светлите цветове), джантите са големи и тежкарски, вътре също е страхотно и светло, задното предаване, звукът на космически кораб, 200-те коня.. голям кеф! Пожелавам да ни вдигнат заплатите 3-5 пъти и да ги караме нови
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    ВАГи, къде пак тръгна Тойота да намесваш под статия за оакали се вагонетки?За вагонетките Тойота е абсолютно недостижимо качество, технологии, да не говорим пък за надеждност.
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    хахахах ( преди 3 години )
    Много ме забавлявате Ганчовци. Toyota никой не искал да ги кара... хахахаха - номер едно марка, ама никой не искал да ги кара. Toyota като правеха хибриди(1997г) швабен пропаганден какво правеха ? А като правеха водородни автомобили ? Та който го може го може, който не може плаща. Ама така като гледам, и собствениците на немските МПС-та, и те плащат МНОГО по сервизите.
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Поредно доказателство че немците са само една гола пропаганда - то не бяха електромобили, концепции, снимки с Елон Мъск, а накрая Тойота без нито един електромобил покрива безпроблемно емисиите, а ВАГ не могат. Пълни смешници.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Статията услужливо премълчава че ВАГ са се обединили с китайските SAIC и MG, които предлагат само електромобили, идеята да намалят допълнително СО2 емисиите, и на тях ще трябва да плащат допълнително за "услугата".
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    elo ( преди 3 години )
    Още по лошо е , че целият горивен процес се контролира от електроният блок EGU информацията идва от датчитци,сензори,протове и.т.н..Немската електроника е много" по-слаба"( имам предвид японската която е безотказна) въобще новите им коли са проблемни особено електрониката им- скъпо подържане често дефекти.(Можете да намерите в интернета в Америка в иследователският център когато форсират ИИ СО2 надвишава нармите по- вече 20 пъти от сертификацията на автомобила).При норвите норми като ЕИРО-5 (сл
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    elo ( преди 3 години )
    Малцина знаят защо VW досега е платила повече от 30 милиарда Евро глоби. Особено след 2005 година бе въведен Европейски Стандарт за емисите на СО2 ЕURO-4 което значи; Без значение на КС (НР) на лекият автомобил както и теглото на1 (един) км СО2 трябва да не надвишава 180 гр/СО2.За да се постигне тоя резултат при дизеловите 2.7 литра на км при бензиновите 3.2 литра на км трябва да изрозходва автомобилът.Тъй като това е не възможно технологически поне до сега фалшифицираха SOFTWARE на колите с
  • #2
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Те са я включили вече надценката и за да е пълна измамата режат яко от качеството, потърси едно видео има за разликите между новия и стария Голф, от всякъде от където са могли са спестили.
  • #1
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 3 години )
    Що не ги бърка, защото тази разлика ще я включат в цената на колите и клиентите им ще я плащат! Колкото до ID.3 проекта, след 5 години и 50 милиарда инвенстиция, не са покрили и половината обещания, които този автомобил трябваше да бъде, и софтуерното им обезпечение здраво куца и до ден днешен! Май с пропаганда само и купуване на "журналисти" да ги изкарват най-добрите в бъдеще няма да върви.