С грандиозно светлинно шоу, подобрило рекорда на Гинес за най-много използвани дронове, корейската Kia Motors показа пред света новото си лого. Досегашният червен овал остава в историята и занапред символът на бранда ще е слято изписано KIA. Замисълът на шрифта е да наподобява ръкопис (макар че за българите и за другите народи, използващи нашата кирилица - от Сърбия през Русия до Монголия - логото изглежда като инициалите КИ).
От Kia превърнаха смяната на логото си в грандиозно светлинно шоу в корейския град Инчон
Напоследък много автомобилни компании, от VW и BMW до Nissan и Toyota, обявиха промени в емблемите си. При повече обаче ставаше дума за стилистични корекции, така че триизмерните досега лога да станат плоски и по-подходящи за дигитална употреба. Рядкост обаче са толкова сериозни изменения като това при Kia. Нека си спомним предишните такива случаи, и какво последва от тях.
Марките, които си смениха емблемите (ГАЛЕРИЯ):
Както и почти всички други компании в зората на ХХ век, Chevrolet носи името на основателя си, Луи Шевроле, а логото е просто ръкописно изписване на това име.
Но то е трудно за разчитане, затова Уилям Дюрант, съдружникът на Шевроле, измисля познатото ни лого тип стилизирана папийонка. Според едната версия Дюрант видял тази шарка на тапет във френски хотел и я харесал. Според другата, разказвана от дъщеря му, направил логото от една салфетка, докато семейството вечеряло.
Има и алтернативна теория, според която самият Шевроле я създал на база кръста от флага на Швейцария - родината на майка му и баща му.