IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

И Nissan сменя логото си

Патентът е регистриран в повечето страни по света

И Nissan сменя логото си

След Kia, Volkswagen и BMW южнокорейският автомобилен производител Nissan също реши да смени логото си, става ясно от патентните ведомства в много страни по света. Новата емблема вече е регистрирана в доста региони, включително във Великобритания, и в страни от Южна Америка, като Аржентина например. Ново лого ще получи и "подразделението Z".

В съответствие със световните тенденции, новото лого изглежда по-просто и ясно: Nissan се отказва от триизмерния ефект и лишава корпоративния си символ от псевдохромно покритие. Закръглената форма е запазена, но кръгът около думата "Nissan" вече е отворен.

Всъщност, дебютът на новото лого се състоя заедно с премиерата на концептуалното електрическо крос-купе Ariya. Осветените елементи върху символите, използвани в модела, практически повтарят линиите, които могат да се видят на патентните изображения. Съответно може да се предположи, че това ще се превърне в глобалното лого на Nissan в най-скоро време.

Nissan ново лого

Междувременно, новото лого на моделите от Z-серията - с тази буква Nissan обозначава своите спортни модели, изглежда точно обратното: заявленията за патентите, подадени от компанията в Канада и Нова Зеландия, изобразяват ретро символ. Емблемата е много подобна на тази, използвана от компанията в началото на 70-те години. Новото спортно купе Nissan трябва да дебютира в идните 2 години и е възможно, в съответствие с новото лого, екстериорът му също да напомня за историческите модели на марката.

Снимки: Motor

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 2 месеца )
    Най-добре кръст,да е по лесно за некролозите
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всъщност на инвеститорския сайт на Нисан има разбивка: 60,9% от акциите се притежават от чужди инвеститори.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А защо си мисшиш, че Нисан е японски? Близо 50% от акциите се притежават от Рено и други големи чуджи инвеститори. Като сложиш малките индивидуални не-японски инвеститори, със сигурност надхвърлят половината.
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Това е визионерско изказване - Нисан скоро ще бъде купен за жълти стотинки от корейците
  • #2
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 2 месеца )
    Що си мисля, че Нисан е японски...
  • #1
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    В съответствие със световните тенденции, новото лого изглежда по-просто... Точно както е с Фолксваген, БМВ и др. В съответствие с интелектуалното ниво на съвременния масов потребител. Финесът, красотата, артистичността нямат никакво значение. Като сравни човек старите емблеми на марките - от 1920-те до 1940-те години - с днешните опростените варианти, тъжно му става.