С грандиозно светлинно шоу, подобрило рекорда на Гинес за най-много използвани дронове, корейската Kia Motors показа пред света новото си лого. Досегашният червен овал остава в историята и занапред символът на бранда ще е слято изписано KIA. Замисълът на шрифта е да наподобява ръкопис (макар че за българите и за другите народи, използващи нашата кирилица - от Сърбия през Русия до Монголия - логото изглежда като инициалите КИ).
От Kia превърнаха смяната на логото си в грандиозно светлинно шоу в корейския град Инчон
Напоследък много автомобилни компании, от VW и BMW до Nissan и Toyota, обявиха промени в емблемите си. При повече обаче ставаше дума за стилистични корекции, така че триизмерните досега лога да станат плоски и по-подходящи за дигитална употреба. Рядкост обаче са толкова сериозни изменения като това при Kia. Нека си спомним предишните такива случаи, и какво последва от тях.
Марките, които си смениха емблемите (ГАЛЕРИЯ):
Малко е налудничаво, но първото лого на британската "котка" всъщност е птица. Причината е, че първоначално компанията се нарича Swallow Sidecar Company (swallow - лястовица), и дори след смяната на името с Jaguar през 1935 старият символ се запазва. После птицата отпада и логото остава само от две преплетени букви SS. След Втората световна война обаче то вече не е особено политически коректно, затова сър Уилям Лайънс въвежда главата на ягуар. След това се появява и скачащата котка в профил.