С грандиозно светлинно шоу, подобрило рекорда на Гинес за най-много използвани дронове, корейската Kia Motors показа пред света новото си лого. Досегашният червен овал остава в историята и занапред символът на бранда ще е слято изписано KIA. Замисълът на шрифта е да наподобява ръкопис (макар че за българите и за другите народи, използващи нашата кирилица - от Сърбия през Русия до Монголия - логото изглежда като инициалите КИ).
От Kia превърнаха смяната на логото си в грандиозно светлинно шоу в корейския град Инчон
Напоследък много автомобилни компании, от VW и BMW до Nissan и Toyota, обявиха промени в емблемите си. При повече обаче ставаше дума за стилистични корекции, така че триизмерните досега лога да станат плоски и по-подходящи за дигитална употреба. Рядкост обаче са толкова сериозни изменения като това при Kia. Нека си спомним предишните такива случаи, и какво последва от тях.
Марките, които си смениха емблемите (ГАЛЕРИЯ):
Британската компания е основана през 1913 от конструктора Лиънъл Мартин и Робърт Бамфорд, а името Астън идва от селцето Астън Клинтън, където Мартин тества прототипите си. През първите две десетилетия логото е просто анаграма от А и М, вписани в кръг. Чак през 30-те се появява "крилатата" емблема, която с множество корекции и модификации оцелява и днес. За известен период в нея освен Aston Martin е изписано и името на производителя на трактори Дейвид Браун, който спасява компанията от поредния фалит и я притежава в продължение на десетилетия.