С грандиозно светлинно шоу, подобрило рекорда на Гинес за най-много използвани дронове, корейската Kia Motors показа пред света новото си лого. Досегашният червен овал остава в историята и занапред символът на бранда ще е слято изписано KIA. Замисълът на шрифта е да наподобява ръкопис (макар че за българите и за другите народи, използващи нашата кирилица - от Сърбия през Русия до Монголия - логото изглежда като инициалите КИ).
От Kia превърнаха смяната на логото си в грандиозно светлинно шоу в корейския град Инчон
Напоследък много автомобилни компании, от VW и BMW до Nissan и Toyota, обявиха промени в емблемите си. При повече обаче ставаше дума за стилистични корекции, така че триизмерните досега лога да станат плоски и по-подходящи за дигитална употреба. Рядкост обаче са толкова сериозни изменения като това при Kia. Нека си спомним предишните такива случаи, и какво последва от тях.
Марките, които си смениха емблемите (ГАЛЕРИЯ):
Компанията на Адам Опел минава през множество емблеми - първоначално загатващи за шевните машини, с които Опел стартира, после преминаващи пред неизбежните елипси и стилизирани ръкописни шрифтове. После компанията е откупена от General Motors и има две различни емблеми - една за камионите Blitz ("светкавица"), и една за леките автомобили, със стилизирано крило, преминаващо през кръг. След Втората световна война някой се сеща да ги обедини, и така се ражда познатият ни кръг, пресечен от мълния.