С грандиозно светлинно шоу, подобрило рекорда на Гинес за най-много използвани дронове, корейската Kia Motors показа пред света новото си лого. Досегашният червен овал остава в историята и занапред символът на бранда ще е слято изписано KIA. Замисълът на шрифта е да наподобява ръкопис (макар че за българите и за другите народи, използващи нашата кирилица - от Сърбия през Русия до Монголия - логото изглежда като инициалите КИ).
От Kia превърнаха смяната на логото си в грандиозно светлинно шоу в корейския град Инчон
Напоследък много автомобилни компании, от VW и BMW до Nissan и Toyota, обявиха промени в емблемите си. При повече обаче ставаше дума за стилистични корекции, така че триизмерните досега лога да станат плоски и по-подходящи за дигитална употреба. Рядкост обаче са толкова сериозни изменения като това при Kia. Нека си спомним предишните такива случаи, и какво последва от тях.
Марките, които си смениха емблемите (ГАЛЕРИЯ):
Ето и пример за една азиатска компания, която се придържа към едно и също лого от доста повече от столетие. Основателят на днешния конгломерат Ятаро Ивазаки решава да промени собствения си фамилен герб от три насложени един върху друг ромба, като го комбинира с трилистния воден кестен - емблема на клана Тоса, неговия пръв работодател. Самото име Mitsubishi идва от японските думи "мицу" - три, и "Хиши" - воден кестен.