IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model 3 и Model Y с дефект в отоплителната система

Неприятен проблем в най-студеното време на годината

Американски клиенти на Tesla често се шегуват, че тъй като компанията е от топлия щат Калифорния, не прави колите си за райони с по-студен климат. Не знаем доколко е шега или не, но съвсем наистина собственици на най-новите модификации Tesla Model 3 и Model Y се оплакват все по-често от сериозни проблеми с отоплението на електромобилите си.


tesla model y


Да спре отоплението напълно в чисто новата ти Tesla не е само нещо, което би те изкарало извън нерви, но по време на студения сезон си е риск за безопасността и здравето, особено ако сте в район, в който минусовите температури са ежедневие.

Проблемът, за който говорим, засяга двата електромобила, производство 2020 година. Макар да няма официална информация по въпроса, специалисти смятат, че дефектът може да се крие в новата термопомпа, която е налична и при седана, и при кросоувъра. Клиенти от Канада и северната част на САЩ се оплакват, че подаването на топъл въздух буквално спира минути след като вентилацията е включена и така и не тръгва при рестартиране на автомобилите.

Към момента, от Tesla приемат проблемните автомобили в сервизите, като предлагат на клиентите си заместваща кола до откриване на решение на проблема. Но какъв точно е този проблем, на потребителите така и не се обяснява.

Това не е първата неприятност с новопроизведените електромобили на американската компания. В края на миналата година немалко собственици на Model 3 се оплакаха, че пробегът на колите им спада рязко при по-студено време. Макар и по този казус да няма официален отговор от Tesla, специалисти твърдят, че причината е в дефекти на новите и по-евтини литиево-стоманено-фосфатни (LFP) батерии, производство на компанията CATL.

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Даниел ( преди 1 месец )
    8 единственото луксозно ,което е изкуствено в премиум автомобилите е алкантарата, другото е евтин бо...клук. Не сравнявай голф и астра с S class, Bmw 7, Audi a8, bentley и rolls roys. Всичко друго, което някой смята за премиум е евтин пластмасаряк, който новобогаташите продали двеста декара ниви на село и станали милионери мислят за лукс , поради факта че до вчера са карали голфове с ремус за сто лева. Повози се в скърцащата тесла, а след това в последната S-ка и тогава виж, кое е модерно.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    За неразбралите - новия лукс е е изкуствената кожа или имитацийката на дърво в колата, това са технологиите и иновациите като автономност и т.н. - затова Тесла струва 700 млрд. а швабем им забива елементарния софтуер на Ид3-то.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Даниел ( преди 1 месец )
    Tsla ,то да им беше само това проблема. Аз да те питам пак ,че все не ми отговаряш, ти само на снимки на Мъск ли лъскаш, или си имаш и вибратор с неговия облик. Не знам ,какво печелиш, като хвалиш нещо което си виждал по светофарите. Много сте ми интересни такива хора. Такава ревностна защитасе прави, ако поне си сядал в тази кола и страшно ти харесва, или ако получаваш дивиденти от реклама, иначе изглеждаш страшно смешен.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    помпаджия ( преди 1 месец )
    Каква термопомпа в колата??? Ефективността
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    LiFePo4 са полимерни железо-фосфатни, не стоманено-фосфатни. С такива BYD E6 taxi и BYD eBus возят народа на Шенжен от 10 години. Китаеца е дал дефектни клетки, понеже не може да преживее американец да му прави и продава коли на ток под носа. Как така китайците ще мечтаят за Tesla, а не за Xpeng :D
  • #4
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 месец )
    Напънал се Илонката да докаже недоказуемото - че електромобили могат да се правят на печалба, хванал клиентите си да му плащат за да му тестват полу-готовите продукти. Докато 'баламите' производители плащат милиони на армии от инженери да им тестват продуктите преди да ги продадат на клиентите си. Стратегията върви докати има глупендери да му толерират порочните бизнес практики. Като се свършат, балонът се пука и кой продал акциите навреме - продал, кой не е - да пие една студена вода.
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Даниел ( преди 1 месец )
    Проблема е в капацитета на потребителите, защото смятат автомобил с качество на вложените материали, подобно на Дачия за премиум, само защото е с висока цена. Първоначалната му цена беше нормално да е такава, заради скъпите батерии, но сега вече при тези им цени и качеството на изработка на тази пластмасария, цената е неоправдана. Но пазара определя търсенето, предлагането и цената на това, което се предлага.
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Даниел ( преди 1 месец )
    1 , не бъркай Тесла с другите марки автомобили. Дори китайските електромобили са с пъти, по-високо качество от това недоразумение. Всичко говори, че при качествени материали и добра сглобка, електромобилите трябва да дават, по-малко проблеми от колите с двг, поне при останалите марки е така. Но са си виновни потребителите, защото от комплекси, че ще се фукат със скъпа кола, си купуват ***, който не отговаря на нищо от това, което се промотира.
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "собственици се оплакват все по-често", "засяга двата електромобила, производство 2020", "така и не тръгва при рестартиране на автомобилите", "какъв точно е този проблем, на потребителите не се обяснява", "причината е в дефекти на новите и по-евтини батерии" => това да ви прилича на еволюция, на подобрение от инженерна гл.т., на повишаване на качеството, на грижа за клиента? Е, ми опитвам се да стана фен на електрокарите, ама производителите упорито ми доказват, че не ме искат като клиент...