IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Tesla Model 3 и Model Y с дефект в отоплителната система

Неприятен проблем в най-студеното време на годината

Американски клиенти на Tesla често се шегуват, че тъй като компанията е от топлия щат Калифорния, не прави колите си за райони с по-студен климат. Не знаем доколко е шега или не, но съвсем наистина собственици на най-новите модификации Tesla Model 3 и Model Y се оплакват все по-често от сериозни проблеми с отоплението на електромобилите си.


tesla model y


Да спре отоплението напълно в чисто новата ти Tesla не е само нещо, което би те изкарало извън нерви, но по време на студения сезон си е риск за безопасността и здравето, особено ако сте в район, в който минусовите температури са ежедневие.

Проблемът, за който говорим, засяга двата електромобила, производство 2020 година. Макар да няма официална информация по въпроса, специалисти смятат, че дефектът може да се крие в новата термопомпа, която е налична и при седана, и при кросоувъра. Клиенти от Канада и северната част на САЩ се оплакват, че подаването на топъл въздух буквално спира минути след като вентилацията е включена и така и не тръгва при рестартиране на автомобилите.

Към момента, от Tesla приемат проблемните автомобили в сервизите, като предлагат на клиентите си заместваща кола до откриване на решение на проблема. Но какъв точно е този проблем, на потребителите така и не се обяснява.

Това не е първата неприятност с новопроизведените електромобили на американската компания. В края на миналата година немалко собственици на Model 3 се оплакаха, че пробегът на колите им спада рязко при по-студено време. Макар и по този казус да няма официален отговор от Tesla, специалисти твърдят, че причината е в дефекти на новите и по-евтини литиево-стоманено-фосфатни (LFP) батерии, производство на компанията CATL.

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    За неразбралите - новия лукс е е изкуствената кожа или имитацийката на дърво в колата, това са технологиите и иновациите като автономност и т.н. - затова Тесла струва 700 млрд. а швабем им забива елементарния софтуер на Ид3-то.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    помпаджия ( преди 4 години )
    Каква термопомпа в колата??? Ефективността
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 4 години )
    LiFePo4 са полимерни железо-фосфатни, не стоманено-фосфатни. С такива BYD E6 taxi и BYD eBus возят народа на Шенжен от 10 години. Китаеца е дал дефектни клетки, понеже не може да преживее американец да му прави и продава коли на ток под носа. Как така китайците ще мечтаят за Tesla, а не за Xpeng :D
  • #4
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    Напънал се Илонката да докаже недоказуемото - че електромобили могат да се правят на печалба, хванал клиентите си да му плащат за да му тестват полу-готовите продукти. Докато 'баламите' производители плащат милиони на армии от инженери да им тестват продуктите преди да ги продадат на клиентите си. Стратегията върви докати има *** да му толерират порочните бизнес практики. Като се свършат, балонът се пука и кой продал акциите навреме - продал, кой не е - да пие една студена вода.
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Даниел ( преди 4 години )
    Проблема е в капацитета на потребителите, защото смятат автомобил с качество на вложените материали, подобно на Дачия за премиум, само защото е с висока цена. Първоначалната му цена беше нормално да е такава, заради скъпите батерии, но сега вече при тези им цени и качеството на изработка на тази пластмасария, цената е неоправдана. Но пазара определя търсенето, предлагането и цената на това, което се предлага.
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Даниел ( преди 4 години )
    1 , не бъркай Тесла с другите марки автомобили. Дори китайските електромобили са с пъти, по-високо качество от това недоразумение. Всичко говори, че при качествени материали и добра сглобка, електромобилите трябва да дават, по-малко проблеми от колите с двг, поне при останалите марки е така. Но са си виновни потребителите, защото от комплекси, че ще се фукат със скъпа кола, си купуват ***, който не отговаря на нищо от това, което се промотира.
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    "собственици се оплакват все по-често", "засяга двата електромобила, производство 2020", "така и не тръгва при рестартиране на автомобилите", "какъв точно е този проблем, на потребителите не се обяснява", "причината е в дефекти на новите и по-евтини батерии" => това да ви прилича на еволюция, на подобрение от инженерна ***.т., на повишаване на качеството, на грижа за клиента? Е, ми опитвам се да стана фен на електрокарите, ама производителите упорито ми доказват, че не ме искат като клиент...