Седанът, като тип автомобилно купе, все повече отива към залез: клиентите за такъв тип автомобили стават все по-малко, като основно се предлагат автомобилите на така наречените премиум марки, като Audi, Mercedes и BMW или пък топ лимузини от ранга на Bentley и Rolls Royce.

Все пак, преди години, луксозни и т. нар" супер седани" все още бяха интересни на публиката и най-вече на потенциалните клиенти. Затова, мнозина фирми направиха своите смели предложения за сегмента, като сред тях имаше и такива, които никога дотогава не бяха си и помисляли за комфортен модел с 4 врати. Е, тенденциите се обърнаха и автомобилния свят бе завладян от модата на кросоувър и SUV-моделите, където също видяхме играчи, които не биха си и помисляли да се пробват.
Връщайки се на суперседаните, в началото на века и дори преди няколко години имаше някои уникални предложения. Някои от тях бяха близо до серийно производство и бяха отложени в последния момент, а други си останаха просто атрактивни концепции.
9 супер седани, които така и не станаха серийни (ГАЛЕРИЯ):
В началото на 90-те години на миналия век Bugatti бе доста различна компания. Тогава марката не била собственост на VW Group, а на италианския предприемач Романо Артиоли и колите се произвеждали в Италия, а не във Франция.
EB112 бил могъл да стане вторият модел на тогавашната фирма след EB110. Представен е на автосалона в Женева през 1993, като се задвижвал от 6-литров V12, който доставял тягата към четирите колела през 6-степенна механична скоростна кутия. Производството било заложено за 1996, но година по-рано компанията фалирала.
Счита се че два от направените три автомобила са оцелели, макар да няма кой знае каква информация за това къде са и кой е собственикът им. Концепцията била съживена в края на миналия век, под формата на двуврат GT, наречен EB118 и модел с 4 врати под името EB218. Но и тогава всичко останало пожелателно.


0