IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-евтините нови автомобили в България през 2021

През 2019 у нас имаше 12 модела на цена под 20 000 лева. Днес са само три

Новите европейски стандарти за вредните емисии много скоро ще бъдат усетени болезнено от купувачите, предупредихме преди година. Сега, когато дойде време за традиционната ни подборка на най-достъпните нови автомобили в България за новата година, това вече е доказан факт. За последните 12 месеца на пазара са настъпили забележими промени. Ако в началото на 2019 у нас се предлагаха цели 12 модела на цена под 20 000 лева - включително мултифункционален и с 4х4 - днес те са само три.
 
  
Lada 4x4
Доскоро руската Лада 4х4 предлагаше на българския пазар задвижване на четирите колела за под 20 000 лева. Новите изисквания обаче временно прекратиха продажбите в очакване на нова европейска хомологация, обясниха от официалния вносител за Automedia.bg
   

Дори съпоставката с началото на 2020 показва сериозно поскъпване - средно с по около 2000-3000 лева при базовите нива. Много от най-достъпните модели вече изобщо не се предлагат у нас. Цели марки, като "Лада" например, са в очакване на ново типово одобрение, за да се заърнат в ЕС. Suzuki, за да покрие новите стандарти, трябваше да хибридизира цялата си гама, което има видим ефект върху цените. Ford, дълги години сред най-атрактивните ценово марки на нашия пазар, сега може да се купи за минимум 30 000 лева. И така нататък. Направо не ни се иска да мислим какво ще се случи, ако Урсула фон дер Лайен прокара амбициозния си план за ново предсрочно затягане на емисиите.

Трябва да уточним, че подборката ни е само на базата на официалните ценови листи или обявени публично промоции. И също, че в повечето случаи снимките са илюстративни и не отговарят на конкретната спецификация.
  
   
Най-евтините нови коли в България за 2021 (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #31
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Име ( преди 3 години )
    преди франсетата да купят опел, можеше да се вземе с прилино обурудване и с газова за 26 хилки, инае започваше от 21хил.лв. Сега всичко с поне 20% отгоре :(
  • #30
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    живот и здраве "новата" ми 5-годишна кола да изкара още 5-7години, пък за тогава ще се надявам начинът ми на живот да не изисква никакъв автомобил.
  • #29
    21 rate up comment 18 rate down comment
    Еко ( преди 3 години )
    3,2,1 цилиндрови двигатели и накрая Флийнстонки. Добре, че тази година се оборудвах със Шкода Карок 2TDI 150 кс DPF, адблу и прочие щуротии, но.... истински мотор не гореспоменатите миксери с ресурс 150 000 км. Успех на "лукаките" с вехтите беенвета и мерцове.
  • #28
    15 rate up comment 2 rate down comment
    До Онзи под мен ( преди 3 години )
    Луканка но не за бедняшка уста
  • #27
    17 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И 5-10 годишен мерц, ауди и т.н е луканка, сравнено с нова дачия
  • #26
    9 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    Най-вероятно сте прав за новите даунсайзнати мотори, но промените не се виждат с невъоръжено око а само липсата на коне и цената ;)). Относно глобите, доколкото ми е известно само ФВ, и Даймлер са заплашени от такива от европейските производители, като за ФВ не бих се обзаложил че ще платят нещо, предвид неудържимите продажби на новият им ИД Голф (засега само сред жителите на Земята, но под натиска на глобите може да започнат и експорт за Марс ;))) Явно и печатането на пари си казва думата ...
  • #25
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Бойко Пеевски ( преди 3 години )
    Цените на новите коли за последните 7-8 години са от 30 до 80% нагоре. После тиквата дал рекордни пари за това и за онова! Ами нормално е с тая инфлация парите да са повече, само дето БВП не расте , а ги взема от заеми
  • #24
    40 rate up comment 5 rate down comment
    До 20 ( преди 3 години )
    Луканка е, когато си си го взел аудито или бмв-то от шоурума с найлоните по седалките. Когато си го купил трета цедка от Горубляне, е ровене за остатъци в кофата за ***
  • #23
    24 rate up comment 9 rate down comment
    к. к. ( преди 3 години )
    Дали пък не е време за ревизия на безумната, унищожаваща конглокентността на Европа, зелена политика на Брюксел? За премахване на безумните въглеродни квоти? Насочени към емисиите на не само безвредния, а полезния, храната за растенията СО2... Откъдето при фотосинтезата идва О2(кислородът), без който не могат да ДИШАТ хората!
  • #22
    26 rate up comment 10 rate down comment
    к. к. ( преди 3 години )
    Най-големият абсурд е обстоятелството, че малоу. мниците в Брюксел се "борят" с СО2, който е един от най-полезните(след О2, който дишаме) газове в земната атмосфера. Просто умът ми не побира това безумие, натресено ни от продажните псевдо-учени и затоплистите!