fallback

Най-евтините нови автомобили в България през 2021

През 2019 у нас имаше 12 модела на цена под 20 000 лева. Днес са само три

Новите европейски стандарти за вредните емисии много скоро ще бъдат усетени болезнено от купувачите, предупредихме преди година. Сега, когато дойде време за традиционната ни подборка на най-достъпните нови автомобили в България за новата година, това вече е доказан факт. За последните 12 месеца на пазара са настъпили забележими промени. Ако в началото на 2019 у нас се предлагаха цели 12 модела на цена под 20 000 лева - включително мултифункционален и с 4х4 - днес те са само три.      Доскоро руската Лада 4х4 предлагаше на българския пазар задвижване на четирите колела за под 20 000 лева. Новите изисквания обаче временно прекратиха продажбите в очакване на нова европейска хомологация, обясниха от официалния вносител за Automedia.bg    

Дори съпоставката с началото на 2020 показва сериозно поскъпване - средно с по около 2000-3000 лева при базовите нива. Много от най-достъпните модели вече изобщо не се предлагат у нас. Цели марки, като "Лада" например, са в очакване на ново типово одобрение, за да се заърнат в ЕС. Suzuki, за да покрие новите стандарти, трябваше да хибридизира цялата си гама, което има видим ефект върху цените. Ford, дълги години сред най-атрактивните ценово марки на нашия пазар, сега може да се купи за минимум 30 000 лева. И така нататък. Направо не ни се иска да мислим какво ще се случи, ако Урсула фон дер Лайен прокара амбициозния си план за ново предсрочно затягане на емисиите.

Трябва да уточним, че подборката ни е само на базата на официалните ценови листи или обявени публично промоции. И също, че в повечето случаи снимките са илюстративни и не отговарят на конкретната спецификация.        Най-евтините нови коли в България за 2021 (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #41
    анонимен ( преди 3 години )
    #39 преди 10на години за 27000 сийд дизел средно ниво... тия астматици сегашни В сегмент не заслужават и 20 000... как да е. Всеки си има глава и да си разсъждава.
  • #40
    анонимен ( преди 3 години )
    мнооо пари ве... кви са тея дачии по 20 бона?
  • #39
    анонимен ( преди 3 години )
    Новото си е ново, да не говорим коли които сега са от B класа са колкото Голф преди 10 години.
  • #38
    до 35 ( преди 3 години )
    Дачия Сандеро новата и Дачия Сандеро старата си е един и същи модел все пак, умна главо :)
  • #37
    рон бургунди ( преди 3 години )
    Бих купил нов автомобил само ако съм или много беден, та да го изплащам или много богат та загубата на стойност да не ми пука. Средната класа, работещите хора според мен трябва да ценят парите а покупката на нов автомобил не е най добрата дългосрочна инвестиция.
  • #36
    Татко Барба ( преди 3 години )
    Отварям за Kia Rio - почват от 25х.
  • #35
    Разочарован отново . ( преди 3 години )
    А някой направи ли му впечатление, че заглавието не отговаря на информацията ???? Уж били само 3, ама явно не са според тяхната информация .... редактор хора, редактор
  • #34
    робин худ ( преди 3 години )
    никога не бих си купил трицилиндров автомобил ,а тук тоя асматик преобладава като се има в предвид че максимум искара 150хил честито на печалившите иначе казано за такъв хаиз такова дърво
  • #33
    До #19 ( преди 3 години )
    За 5 години си загубил над 20 хиляди от стойността на тази кола... и после още толкова за новия модел. Като сложиш ГО, каско, задължително подръжка в оторизирания сервиз, данъци, гориво ...сметката става дебела, но щом ти е изгодно ок. :D
  • #32
    211 ( преди 3 години )
    Асматици с 70-100 коня за 25-30 хилки. На нашите условия е пълна набутвация данов автомобил. По-добре 3-5 годишна среден клас с доказан произход. Но щом имате пари за харчене...
fallback
Последни