fallback

Най-евтините нови автомобили в България през 2021

През 2019 у нас имаше 12 модела на цена под 20 000 лева. Днес са само три

Новите европейски стандарти за вредните емисии много скоро ще бъдат усетени болезнено от купувачите, предупредихме преди година. Сега, когато дойде време за традиционната ни подборка на най-достъпните нови автомобили в България за новата година, това вече е доказан факт. За последните 12 месеца на пазара са настъпили забележими промени. Ако в началото на 2019 у нас се предлагаха цели 12 модела на цена под 20 000 лева - включително мултифункционален и с 4х4 - днес те са само три.      Доскоро руската Лада 4х4 предлагаше на българския пазар задвижване на четирите колела за под 20 000 лева. Новите изисквания обаче временно прекратиха продажбите в очакване на нова европейска хомологация, обясниха от официалния вносител за Automedia.bg    

Дори съпоставката с началото на 2020 показва сериозно поскъпване - средно с по около 2000-3000 лева при базовите нива. Много от най-достъпните модели вече изобщо не се предлагат у нас. Цели марки, като "Лада" например, са в очакване на ново типово одобрение, за да се заърнат в ЕС. Suzuki, за да покрие новите стандарти, трябваше да хибридизира цялата си гама, което има видим ефект върху цените. Ford, дълги години сред най-атрактивните ценово марки на нашия пазар, сега може да се купи за минимум 30 000 лева. И така нататък. Направо не ни се иска да мислим какво ще се случи, ако Урсула фон дер Лайен прокара амбициозния си план за ново предсрочно затягане на емисиите.

Трябва да уточним, че подборката ни е само на базата на официалните ценови листи или обявени публично промоции. И също, че в повечето случаи снимките са илюстративни и не отговарят на конкретната спецификация.        Най-евтините нови коли в България за 2021 (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #31
    Име ( преди 3 години )
    преди франсетата да купят опел, можеше да се вземе с прилино обурудване и с газова за 26 хилки, инае започваше от 21хил.лв. Сега всичко с поне 20% отгоре :(
  • #30
    анонимен ( преди 3 години )
    живот и здраве "новата" ми 5-годишна кола да изкара още 5-7години, пък за тогава ще се надявам начинът ми на живот да не изисква никакъв автомобил.
  • #29
    Еко ( преди 3 години )
    3,2,1 цилиндрови двигатели и накрая Флийнстонки. Добре, че тази година се оборудвах със Шкода Карок 2TDI 150 кс DPF, адблу и прочие щуротии, но.... истински мотор не гореспоменатите миксери с ресурс 150 000 км. Успех на "лукаките" с вехтите беенвета и мерцове.
  • #28
    До Онзи под мен ( преди 3 години )
    Луканка но не за бедняшка уста
  • #27
    анонимен ( преди 3 години )
    И 5-10 годишен мерц, ауди и т.н е луканка, сравнено с нова дачия
  • #26
    none ( преди 3 години )
    Най-вероятно сте прав за новите даунсайзнати мотори, но промените не се виждат с невъоръжено око а само липсата на коне и цената ;)). Относно глобите, доколкото ми е известно само ФВ, и Даймлер са заплашени от такива от европейските производители, като за ФВ не бих се обзаложил че ще платят нещо, предвид неудържимите продажби на новият им ИД Голф (засега само сред жителите на Земята, но под натиска на глобите може да започнат и експорт за Марс ;))) Явно и печатането на пари си казва думата ...
  • #25
    Бойко Пеевски ( преди 3 години )
    Цените на новите коли за последните 7-8 години са от 30 до 80% нагоре. После тиквата дал рекордни пари за това и за онова! Ами нормално е с тая инфлация парите да са повече, само дето БВП не расте , а ги взема от заеми
  • #24
    До 20 ( преди 3 години )
    Луканка е, когато си си го взел аудито или бмв-то от шоурума с найлоните по седалките. Когато си го купил трета цедка от Горубляне, е ровене за остатъци в кофата за ***
  • #23
    к. к. ( преди 3 години )
    Дали пък не е време за ревизия на безумната, унищожаваща конглокентността на Европа, зелена политика на Брюксел? За премахване на безумните въглеродни квоти? Насочени към емисиите на не само безвредния, а полезния, храната за растенията СО2... Откъдето при фотосинтезата идва О2(кислородът), без който не могат да ДИШАТ хората!
  • #22
    к. к. ( преди 3 години )
    Най-големият абсурд е обстоятелството, че малоу. мниците в Брюксел се "борят" с СО2, който е един от най-полезните(след О2, който дишаме) газове в земната атмосфера. Просто умът ми не побира това безумие, натресено ни от продажните псевдо-учени и затоплистите!
fallback
Последни