fallback

8-те основни проблема при най-популярните мотори на Opel

Германската марка е втората най-популярна у нас. Какво обаче трябва да знаете за двигателите й

Opel e втората най-популярна марка автомобили в България: още това лято регистрираните у нас коли с мълния на логото надхвърлиха 350 000 (само фолксвагените са повече). От тези 350 000 обаче цели 59% са на възраст над 20 години. Бройката продължава да расте за сметка не на новите модели, а преди всичко на коли в сегмента 10-15 годишни.              Причините толкова българи да се спират на германската марка са две: тя е достъпна като цени, от една страна, и е относително надеждна като за ниския сегмент, от друга. Но последното съвсем не значи, че опелите не крият и някои подводни камъни. След дълги години доминация на дизелите сега най-популярни на пазара втора ръка са бензиновите агрегати. Затова нека разгледаме основните проблеми при двата най-популярни сред тях: 1.6- и 1.8-литровите Ecotec от трето поколение.        Основните проблеми при 1.6 и 1.8 на Opel (ГАЛЕРИЯ):

 

 

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    кола на " народна" марка Като Опел не се купува на много години, защото е ползвана от някой с малко пари и вероятността да е пестил от поддръжка е доста висока
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Бакшиш съм и карам с 1.8 140 к.с. вече 550 000 км. От написаното в статията съм съгласен със само някои неща : 1. Масления охладител - смених го на 250 000 със всички гумени уплътнения . Цена за комплекта - 280 лв. плюс труд около 100-на лв. 2. Ваносите - почнаха проблемите на около 140 000 с електромагнитните клапани , сам си им махнах цедките и още си работят . Самите ваноси се сменяват на около 350 000 км. със смяната на ремъка . Цена на ваносите - май бяха около 300 лв двата .
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Имал съм Астра 1.6 105кс от 2005г. Като цяло е здрав и солиден автомобил за класа си. Наистина на магистрала при скорост от 130-140км е мн шумна е гори малко около 0,5л на хиляда км.При по-ниска скорост обаче не гори, а в София дава разход 7-8л на 100км бензин.
  • #7
    глас от тъдява ( преди 3 години )
    Да си купиш 15-20годишен опел е доста неумно , купува се максимум 4-6годишен за да имаш шанс да не е над 150хил км и да имаш остатъчен ресурс за още 100хил км , преди да тръгнат големите ремонти . НЕ купувайте "Инсигния" , защото се ползват за служебни и познавам хора дето им правят 350-400хил преди да им свърши 4-годишния рентинг.
  • #6
    до 4 ( преди 3 години )
    Колега, идеално си обобщил както е Опел :) Което не ми пречи да имам хубави спомени от някогашния си Kadett 1.3, поръждясал и с течащ шибедах :)
  • #5
    До none ( преди 3 години )
    Явно си имал проблем с кола с убит двигател. Екотек 1.8 пипа масло до 300 гр. На 10 000 километра. От 2004 г. До сега карам Опели само с този двигател. Като тръгнеш от Вектра Б преди фейслифта, та до инсигния. Купуваш масло от дилър на Опел, нормалното GM , но от там и караш до 500 000 (две вектри съм продал на по толкова, от които над 300 000 навъртени от мен ) без никакви проблеми. Екотека е много по-добър бензинов двигател от 70% от другите бензинови двигатели. Карате убити коли, там е пробл
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Много добър избор по отношение цена-качество
  • #3
    Ацо ( преди 3 години )
    Имал съм три опела,равносметката е до 2000г. железни мотори и ходова част и разпадащи се от ръжда купета,след това точно обратното !
  • #2
    none ( преди 3 години )
    Почти всички бензинови Ecotec мотори на Опел са страшни ***. Горят масло от нови, и постоянно има някакви проблеми. Да ремонтите не са скъпи, но постоянно да свети нещо на таблото, и през месец да си в сервиз не е опция за мен. Поддръжката на колата ми е последна грижа, и трябва да се свежда до посещение на сервиз веднъж/два пъти годишно за смяна на консумативи и гуми. Доливането на масло в двигателя особено в количествата които бензиновите Опели харчат ме побъркваше.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Ужасни са опелите!
fallback
Последни