fallback

8-те основни проблема при най-популярните мотори на Opel

Германската марка е втората най-популярна у нас. Какво обаче трябва да знаете за двигателите й

Opel e втората най-популярна марка автомобили в България: още това лято регистрираните у нас коли с мълния на логото надхвърлиха 350 000 (само фолксвагените са повече). От тези 350 000 обаче цели 59% са на възраст над 20 години. Бройката продължава да расте за сметка не на новите модели, а преди всичко на коли в сегмента 10-15 годишни.              Причините толкова българи да се спират на германската марка са две: тя е достъпна като цени, от една страна, и е относително надеждна като за ниския сегмент, от друга. Но последното съвсем не значи, че опелите не крият и някои подводни камъни. След дълги години доминация на дизелите сега най-популярни на пазара втора ръка са бензиновите агрегати. Затова нека разгледаме основните проблеми при двата най-популярни сред тях: 1.6- и 1.8-литровите Ecotec от трето поколение.        Основните проблеми при 1.6 и 1.8 на Opel (ГАЛЕРИЯ):

 

 

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    *** *** вземвте си японски бензин и не се занимавайте с глупости
  • #19
    До 20 ( преди 3 години )
    Те не са написали къде се правят колите, а къде се произвеждаат двигателите 1.6 и 1.8. Каква Белгия?
  • #18
    Анонимен ( преди 3 години )
    От опел най-много съм страдал
  • #17
    Майстор ( преди 3 години )
    Опитайте WV и ще видите що за *** са.
  • #16
    Xxx ( преди 3 години )
    До #15Ти караш германска кола, но със италианско сърце :-) 1.9 CDTI е 101% фиатски мотор.... Много правилен избор на Опел. Поне неофициално германците си признаха, че не могат да направят хубав дизел..не и под 3000 кубика
  • #15
    Петров ( преди 3 години )
    Карах Вектра Б до 700000км .Замених я за Меган2 .Човека който я купи още я кара без проблеми
  • #14
    дапа ( преди 3 години )
    Карам Вектра С 1.9 CDTI 150 hp. Юнашко, безжално, юркане, товарене (последно 1 тон пелети). На магистрала под 150 не карам от съображения за сигурност. Махнал съм джуката на бронията и съм я качил на гуми 215/65/17. Няма бордюри, дупки мупки. Върви като танк и няма никакви грижи вече 167 000 км. Редовна поддръжка педантична и само яко газене.
  • #13
    Астра 1.6 ( преди 3 години )
    Имах Астра 1.6 бензин 2007 нова от магазина.За 6 години и 100 хил.км никакви проблеми.И до ден днешен новият собственик си я кара без грижи.
  • #12
    ogalb ( преди 3 години )
    9 години с Z16XER и никви грижи за 115 000км. Ама всичко и се сменя вавреме де..
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Продължение на коментар 10 : 3. Бобината си изкарва 250 000 км . , което си е напълно нормално . 4. С другите неща в статията не съм имал проблеми.
fallback
Последни