fallback

АЕ86: най-объркващата Toyota в историята

15 любопитни факта за легендарното спортно купе от 80-те, които обясняват днешните му цени

Дори и сериозни автомобилни маниаци може да се затруднят от този въпрос: сещате ли се за модел, който да се е предлагал на пазара и с предно, и със задно предаване в рамките на едно и също поколение ?                Най-големите познавачи вероятно ще се сетят за Rover 75. А също и, с някои уговорки, за Renault 5. Но без съмнение най-известният случай на такава двойственост е Toyota AE86: един от най-желаните от колекционерите модели на японската компания.               Днес за добре запазен екземпляр ще ви поискат поне 20 000 евро - повече от цената й като нова през 80-те. Което направо не е за вярване, при положение, че АЕ86 всъщност е базирана върху обикновената Corolla - солидна, надеждна, но и отчайващо безинтересна кола.               Защо тя се сдобива с такава екзотична версия, и на какво се дължи нарастващата й слава? Нека потърсим отговора в тези недотам известни факти за Toyota AE86.        15 любопитни факта за Toyota AE86 (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Уникално е усещането да управляваш този автомобил.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Изглежда не сте много наясно защо е толкова известна тази кола. И не, не е само заради стабилната конструкция. Не е споменато въобще в статията, затова ще ви кажа само 3 неща:-Eurobeat-Initial D-Drift
  • #5
    propov ( преди 3 години )
    Страхотна статия. Изключително интеррсна и полезна. А и на човек му става ясно, че не мощността или скоростта прави легендите. Трябва да имаш добра инженерна конструкция и душа. Душа дето да носи на бой. Щото тия коли са св доказали в битки.
  • #4
    до 2 ( преди 3 години )
    Тука старците работят, защото никой друг няма да се навие за 600 лева, и защото голяма част от "младите", дето вече са на по 35, могат само да лежат, да цъкат каналите и мама да им носи пиле с ориз. Които са ставали за нещо, са другаде
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    до 2 А знаеш ли , че в Япония пенсия получават само полицаите?
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Прочетохте ли най-първото? В Япония пенсионирането на 60 годишна възраст е задължително.Е така се прави икономика,а не да отидеш в Кауфланд или да влезеш в някое училище и да видиш някакъв пазач по-стар от дета ти.А тука колко стари требва да се махат от постовете си не е истина.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Весела машинка е, карал съм GTV навремето в Холандия. Обаче 30 000 евро за такава вехтория ми се струва малко твърде... За тия пари може класическа Алфа, Ланча или BMW, които поне са колекционерски коли, и са доста по-естетични
fallback
Последни