fallback

Новият стандарт Еuro 7 ще убие нехибридните автомобили

Производители са притеснени, че краят на колите само с ДВГ е много близо

Следващото намаляване на стандартите за вредни емисии, отделяни от автомобилите в ЕС, ще направи нерентабилно производството на превози средства, които не са оборудвани с хибриден или електрически двигател. Това е мнението на водещите производители по повод намеренията за въвеждане на стандарт Евро 7 през 2025 година.

Европейската комисия ще предложи промени в законодателство през четвъртото тримесечие на следващата година въз основа на анализ, който трябва да бъде завършен още през първата половина. Предложените нови граници на азотни оксиди (NOx) са 30 милиграма на километър, което е повече от два по пъти по малко от сегашните 80 милиграма при стандарта Еuro 6d.

Предвижда се и промяна в измерването, което сега се извършва с тест Real Driving Emissions test (RDE), тъй като той допуска известни отклонения от нормата. Според старши инженер във Volkswagen, ако предложенията за въвеждане на Euro 7 от Консултативната група на ЕС за стандартите за емисии на превозните средства влязат в сила, това ще доведе до край на автомобилите, оборудвани само с двигател с вътрешно горене.

"Ако условията на теста бъдат променени, за да включват шофиране по наклон нагоре с теглене на ремарке, това ще бъде краят на автомобилите с двигателя с вътрешно горене. Дори 48-волтовата мека хибридна система не може да се справи с подобни изисквания във всяка ситуация", коментира инженерът, който пожела да остане анонимен.

Той допълни, че при подобни изисквания Volkswagen няма да може да си позволи да продава модел като Polo за 15 000 евро. Също така, освен, че разходите за разработка на пречистващи системи ще скочат значително, това означава и край на забавата от шофирането. Също така големите компании ще трябва да инвестират огромни суми и в електрифицирани коли с нулеви вредни емисии.

fallback
  • #6
    Оппааа ( преди 3 години )
    След като забранят всички лични автомобили с ДВГ следващата стъпка е да ограничат производството на ел. автомобили като се въведат квоти за всяка държава спрямо нейното населени. Планирани са и квоти върху суровините и материалите така че производството да бъде в ограничен тираж. Автомобилите ще са предимно за държавните структури и за най богатите. А за обикновените хора ще има повече градски транспорт и ел. велосипеди. Това е стратегията в глобален мащаб.
  • #5
    Оппааа ( преди 3 години )
    Какво стана а? Аз от колко години ви говоря че ООН ще забранят личните автомобили?Казах ли ви че ще затягат регулациите? Казах ви. Казах ли ви че ще забранят ДВГ? Казах ви. Случва ли сега? Случва се! И ще става все по зле. Но има и друго! Аз ви казах че целта не е да се забрани един или друг вид технология!Целта е да се забрани личният автомобил. Това включва и електрическите коли.Помнете ми думата! Най много до няколко години ще излязат със ново решение за квоти при ел. автомобили ...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    При положение че вече има най-строгите изисквания в света които оскъпиха значително най-масовите модели и вредят на пазара е лудост още ведвъж да въвеждат такова рязко намаляне на емисиите
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами да инвестират какво блеят.....не ми се карат дараци с ДВГ
  • #2
    Прекалено ( преди 3 години )
    Жалко че така като са радикални по-скоро настройват хората срещу екологията. Докато електромобилите не поевтинеят достатъчно не трябва да вредят много на модели като Клио, 208, Корса, Сандеро и Поло които сигурно с това евро 7 ще станат с още няколко хиляди по-скъпи дано се вразумят за някакъв приемлив компромис
  • #1
    Анонимен ( преди 3 години )
    Продължават злонамерените действия на недоразумението наречено ЕС срещу хората населяващи страните членки . Целта е да бъдем ограничени в своята мобилност като направят личния транспорт непостижимо скъп . Извиненията със "спасяване на планетата " за само за залъгване на лековерните.
fallback
Последни