fallback

Новият стандарт Еuro 7 ще убие нехибридните автомобили

Производители са притеснени, че краят на колите само с ДВГ е много близо

Следващото намаляване на стандартите за вредни емисии, отделяни от автомобилите в ЕС, ще направи нерентабилно производството на превози средства, които не са оборудвани с хибриден или електрически двигател. Това е мнението на водещите производители по повод намеренията за въвеждане на стандарт Евро 7 през 2025 година.

Европейската комисия ще предложи промени в законодателство през четвъртото тримесечие на следващата година въз основа на анализ, който трябва да бъде завършен още през първата половина. Предложените нови граници на азотни оксиди (NOx) са 30 милиграма на километър, което е повече от два по пъти по малко от сегашните 80 милиграма при стандарта Еuro 6d.

Предвижда се и промяна в измерването, което сега се извършва с тест Real Driving Emissions test (RDE), тъй като той допуска известни отклонения от нормата. Според старши инженер във Volkswagen, ако предложенията за въвеждане на Euro 7 от Консултативната група на ЕС за стандартите за емисии на превозните средства влязат в сила, това ще доведе до край на автомобилите, оборудвани само с двигател с вътрешно горене.

"Ако условията на теста бъдат променени, за да включват шофиране по наклон нагоре с теглене на ремарке, това ще бъде краят на автомобилите с двигателя с вътрешно горене. Дори 48-волтовата мека хибридна система не може да се справи с подобни изисквания във всяка ситуация", коментира инженерът, който пожела да остане анонимен.

Той допълни, че при подобни изисквания Volkswagen няма да може да си позволи да продава модел като Polo за 15 000 евро. Също така, освен, че разходите за разработка на пречистващи системи ще скочат значително, това означава и край на забавата от шофирането. Също така големите компании ще трябва да инвестират огромни суми и в електрифицирани коли с нулеви вредни емисии.

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами колега, ти не разбрали че тези в Брюксел са марионетки на ония от ООН? А пък ООН е прокси на ония дето държат печатниците за пари и по голямата част от златото. Европа е окупирана територия. Тука всички политици до един са марионетки.Както ви казах никой не го интересува дали една или друга индустрия ще фалира. тези милиарди дето ще ги загубят фирмите те не са техни! Нали пак ония големите са им ги дали назаем. Тук става въпрос за по големи процеси. За цялостно преструктуриране на икономик ...
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    тези в Брюксел са пълни ***. не знам тук някй хора за какво ООН говорят - тези никой не ги слуша. но европа върви към *** социализъм и това е много жалко
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    идва времето на Горубляне... новото ЕлДорадо... също и Дупница. В Европа вече се почна.. в Испания масово се купуват втора ръка.. Ще се карат ДВГ докато електричките и/или хибридносмотаните не станат 50% по-евтини поне.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Не ми разбра въпроса. Не те питам какво планират рептили, тамплиери, масони, Рокфелер и т.н. А как мислиш се избива инвестиция от 1 милиард за нова платформа например, като се бориш за пазар от 20 хил бройки? Една кола ще ти струва по 1 милион и ако си завзел целия пазар ще си избиеш инвестицията за 50 години. Ако знаеш това ще налееш ли тоси милиард?
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    В новата икономика държавата ще решава какво може и какво не може да се произвежда. Държавата ще определя и за всяко нещо в какви количества ще се произвежда спрямо степента на замърсяване и енергийните разходи. Частните фирми ще работят основно с държавни поръчки и ще се придържат към определени квоти зададени от международни институции.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    ООН имат ясен план в който се говори за устойчиво развитие и зелена икономика. Сега последните месеци ясно заявиха че започва голямото рестартиране. Това включва унищожаването на голяма част от сегашните индустрии и структури за постигане не пълна въглеродна неутралност. Вие явно не можете да разберете че сегашния икономически можел просто приключи. Сега още има някаква инерция,но предстоят големи промени. Света отива към нова планова икономика на принципа на публично частните партньорства.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    И аз съм чел "Green Deal"-a единствените ограничения са върху вредните емисии. Върху производството не. Добре махни държавите. Ако си производител и знаеш че главният ти пазар ще се свие от 20 млн бр до 20 хил бр след 10 години ще наливаш ли милиарди в нова технология или ще се готвиш да гасиш тока и да разпродаваш?
  • #9
    Има план ( преди 3 години )
    Този план е не е национален а е международен и държавите са длъжни да го изпълняват!Няма Германия, няма франция....всички са вътре в схемата и са подписали договори. Който не си изпълнява задълженията по договора подлежи на тежки санкции.Тези които командват парада изобщо не ги интересува една или друга индустрия. Изобщо не ги интересува че някоя си фирма щяла да фалира. Тези хора притежават света и правят с него каквото си искат. Ако решат могат да превърнат и цяла Европа в бананова републи ...
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Предвид, че разликата в цената между хибри и електричка не е голяма, където има инфраструктура, доста бързо ще се мине на електрички.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Да всеки път го казваш и аз всеки път ти казвам че никой производител не би инвестирал милиарди в сектор който след 5-10 години ще изчезне. Отделно това би означавало Германия и Франция - най-силните иконимики в ЕС да си затворят ключови сектори т.е. да се прострелят в крака
fallback
Последни