IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първият нов електически модел на Toyota ще е SUV

Кросоувърът с размери на RAV4 ще бъде представен през 2021 година

Компанията Toyota ще представи нов електрически SUV през следващата година като това ще бъде първият модел, построен на платформата e-TNGA и с него ще стартира разширяването на гамата на марката от преводи средства на ток.


Toyota e-TNGA


Кросоувърът, чието име не се съобщава, ще бъде с размери на сегашния RAV4. Той е създаден специално за европейския пазар, но ще се произвежда в Япония. Всъдеходът ще е част от общо шест BEV-модела на платформата, която е разработена заедно със Subaru.

Тази платформа може да променя размерите, като така да се използва за превозни средства с различни дължина и междуосие. А същото така става за модели с предно и задно предаване, както и за такива със задвижване на четирите колела. Архитектурата също така позволява поставяне на батерии с различен капацитет.


Toyota e-TNGA


От Toyota обявиха, че опитът, натрупан от разработката и производството на хибриди, ще позволи увеличаването на пробега, а също така и живота на батериите. Самият SUV ще получи "европейски ДНК и дизайн", но в същото време ще бъде глобален модел, тъй като ще може да отговори на нуждите на всички региони.

Вече е известно, че останалите модели на платформата e-TNGA, ще включват компактен SUV, който се разработва съвместно със Suzuki, кросоувър, голям SUV, седан и MPV. Toyota ще пусне и BEV-версии на своите микробуси Proace и Proace City през следващата година.


Toyota e-TNGA

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    type_r ( преди 3 години )
    Ужас *** Балкански простака се загрижил за батерийте на Тойота.
  • #19
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Японеца ( преди 3 години )
    Тойота:1. Не се разваля като немски кошник!2. Електрониката не дефектира като немската! 3. В хибридите са първи.4. Цяла Азия, арабският свят и Австралия карат Лендкрузер!5. Първа по продажби, не като балона Тесла с надути акции!
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До 19 ( преди 3 години )
    Ама верно ли е от 90-те софтуера на Тойота? Ти лично ли си проверил или ти го казаха кибиците в кварталното кафе, дето от всичко "разбират" и карат ФолЦваген дизел?
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Фолксваген е номер едно. Маслото вече се налива отделно от нафтата. Безкомпромисно германско технологично превъзходство.
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    много смях ( преди 3 години )
    18 и 19 пак сте забравили хапчетата... но преди да ги вземете помислете (ако можете) - скучни, бавни, софт от 90-те и тем подобни суперлативи, а са марка НОМЕР ЕДНО. А сега де?!! Хапчетата БЪРЗО!!! Уникални сте, Ганчовци. Ама те Toyota заради вас ги правят бавни и скучни и т.н., не го ли разбрахте?
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Енергетик ( преди 3 години )
    У нас ВЕИ гони 20% дял. Някои ТЕЦове на въглища нямат лиценз за продажба на ток. Останалите покрай градовете минаха на природен газ - там няма прахови и азотни емисии. Дали остана и 30% дял на въглищата като той все повече намалява. Недейте бери гайле.
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 15 ( преди 3 години )
    Прочети какво пишеш обясни как дяла на въглищата расте като от 330ТВч нови мощности в Китай за 2019г. 210 са ВЕИ и АЕЦ и друга част са ТЕЦ на природен газ а има и друго Китай не е целия свят а единствената от най-големите икономики с дял на въглищата над 50% поне засега
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Знам какво е дял, и знам че в Китай и дела и абсолютната стойност растат като тренд.. това че последните години дела е малко по-малък не го прави изчезващ и не решава никакви еко-проблеми... за съжаление. Пиши "Electricity sector in China" и гледай делове и стойности.. много е еко и много обнадеждаващо...
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Дрън-дрън ( преди 3 години )
    до долния.,Ти знаеш ли какво е дял? В Китай наистина са построени нови 20 гигавата въглищни централи за миналата година, но заедно с тях са построени и почти 200 гигавата ВЕИ. Следователно делът на въглищата намалява. Освен това новите въглищни централи са много по-чисти и заместват стари и мръсни въглищни централи, които китайците затварят. За 2060 година китайците са си поставили за цел въглеродна неутралност.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #12 не и в Китай! Там даже се увеличават. провери в нета