IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 проблема на съвременните японски спортни коли

Моделите от Страната на изгряващото слънце постепенно губят позиции

С течение на годините Япония постепенно се превърна в един от най-добрите производители на спортни автомобили в света. Стартът през 70-те и 80-те години беше сравнително скромен, но благодарение на високото си качество и сравнително достъпни си цени марките от Страната на изгряващото слънце се изкачиха до върха в този сегмент.

Японските компании обаче не почиват на лаврите си, а продължават да усъвършенстват продуктите си. Те обаче невинаги са перфектни, като и при тях се появяват проблеми. Изданието Viacars събра на едно място 10 от тях, които трябва да бъдат взети под внимание преди покупка.

10 проблема при съвременните японски спортни коли:

0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мъка, мъка!
  • #22
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    НЕ искам да споря с никого, но тенденцията от години е Европейските марки да са еталона. ФАКТ. Дори японските авто производители се съобразяват с това. В цял свят дизайна на колите се европеизира, всичко прилича на Европеейска кола(без американските пикапи). Каквото видим като екстра в немски премиум, виждаме по-късно в японските и американските коли. А имаше времена когато САЩ диктуваха модата, преди много десетилетия.
  • #21
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Miata ( преди 1 месец )
    До Н10 и 19, които обясняват че Мх-5 не е спортна кола - колко пъти сте карали Миата? Защото аз съм карал доста време и ви казвам че е по-спортна като усещане от коли с 250+ коня. Сравнението с Фиеста на предно просто не заслужава коментар - спортна кола с предно НЯМА!
  • #20
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Гюнтер ( преди 1 месец )
    Спортна кола с 200 коня ( Субару brz) не ми звучи добре... Мисля че Gtr пасва на определението спортен автомобил от сегашните япончета! Type R и неговите 310 коня са малко, добре че е Nsx a ,та Хонда да имат нещо .... По е така мисля аз
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Карач ( преди 1 месец )
    Пълни ***! Нямат и едно първо място.
  • #18
    9 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    За бедните хорица, които дават Мазда МХ5 за пример за управляемост и удоволствие: Абе, вие обикновена Фиеста виждали ли сте? Кола за ДВА пъти по-малко пари и значително по-висока, която стои много по-стабилно на пътя, управлява се с удоволствие, минава лосовия тест по-бързо и по-уверено, има място за 4, има багажник, много по-качествен интериор и, честно казано, дори изгкежда малко по-добре.
  • #17
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Изсмукано друг път. Всичко е самата истина, с изключение на това, че някога японците са имали позиции, които да губят.
  • #16
    12 rate up comment 4 rate down comment
    thuglife ( преди 1 месец )
    Толкова изсмукано от пръстите, че чак ми е неудобно да го чета...
  • #15
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Ами ( преди 1 месец )
    Тези "спортни" пръчки трудно ще впечатлят някой европеец!
  • #14
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Nev ( преди 1 месец )
    Според мен, японците и германците имат различни представи за спортна кола. За германеца това е голям, мощен двигател,ускорение, луксозен интериор и лъскав дизайн. Японците наблягат на управляемост, балансираност, удоволствие от шофирането, което можеш да оцениш, ако имаш малко познание и опит от майсторско каране. Две различни концепции! Всеки си избира което повече му харесва и допада.