Lexus е част от Toyota, а Toyota означава надеждност. През последните години моделите на тези две марки неизменно са в челото на почти всички класации по надеждност. Това се отнася както за новите автомобили, така и за тези втора употреба. Във втория случай клиентите често предпочитат частните продавачи и така избягват официалните представители на марката. Това, разбира се, носи повече рискове при покупка, които няма как да бъдат избегнати.
Както повечето марки, дори луксозните, така и Lexus има модели, които са почти безпроблемни. Има, разбира се, и такива с проблеми. Затова и ви предлагаме един кратък преглед на гамата на марката, в която експерти от независими сервизи посочват най-честите дефекти на всеки отделен модел на старо.
Lexus на старо - какво да очакваме? (ГАЛЕРИЯ):
Най-представителният седан на луксозния бранд изисква не по-малко внимание от останалите модели на Lexus. При него също има проблеми с боята и хрома, а двигателите са чувствителни към горивото. Заради по-голямото тегло и мощните мотори спирачите дискове и накладките трябва често да бъдат сменяни.
Как и при всъдехода LX, радиаторът на седана е склонен към течове, което води до прегряване на двигателя. Вариаторът не става за агресивно шофиране, а ремонтът му е доста скъп. Случва се и ангренажният ремък да се разтегне и да се наложи смяната му, но това става при голям пробег.
Снимки: Lexus