IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как се справят най-популярните кросоувъри извън пътя?

Девет модела от компактния сегмент сравняват всъдеходните си възможности (ВИДЕО)

Екипът на YouTube-канала SUV Batle 2020 публикува любопитно видео, в което показва как съвременните кросоувъри от компактния сегмент се справят с движение по тежък терен. В теста участват Toyota RAV4, VW Tiguan (две версии), Mazda CX-5, Changan CS75, Subaru Forester, Nissan Rogue, Kia Sportage и Mitsubishi Outlander, като идеята е да сe види какво могат да предложат те на потребителите.


SUV тест


Факт е, че повечето клиенти не си купуват подобни автомобилиq за да ги използват за сериозен офроуд, но повечето производители активно рекламират техните системи за задвижване на четирите колела. В случая може да си види как действат тези системи в различни режими на движение.

В името на справедливостта трябва да се отбележи, че шофьорите и гумите във всеки автомобил са различни, което съответно влияе и върху представянето на автомобилите. В същото време те преминават през един и същи маршрут, което също се отразява, защото след всяка машина състоянието на трасето се влошава. Затова и първо преминават кросоувърите с по-малка мощност.


SUV тест


След теста екипът на SUV Battle оценява деветте компактни кросоувъра в зависимост от техните резултатите. На пето място се нарежда Mazda CX-5, която е с най-малка мощност на двигателя, докато четвъртото разделят китайският Changan CS75, Subaru Forester, Mitsubishi Outlander и Volkswagen Tiguan с 1,4-литров бензинов турбомотор.

Трети се класира VW Tiguan с 2,0-литров двигател, докато второто е за Kia Sportage и Nissan Rogue. А за победител в теста е обявен Toyota RAV4, който печели благодарение на новия си всъдеходен режим.



Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    *перфектно
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ама Витарата си е 4 по 4, а не е на базата на лека кола. Тойота създаде този клас. Иначе префектно резюме си направил,поздравления, хареса ми.
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Равката винаги си е била добра и практична машинка. Освен това години наред винаги беше в топ 10 по надеждност. Все пак Тойота са едни от пионерите в този сегмент. Първата Рав4 е пусната на пазара през вече далечната 1994г. Тогава тези другите марки още си правеха само коли. Японците го измислиха този клас автомобили. Първи бяха Сузуки със Витарата която излезе 1988г.
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Subifan ( преди 3 години )
    До 5: "Тамън закърпих СубарОто и сега от солта пак ще ръждяса. " - Амиго, научи се първо как се пише правилно името на марката на български, та после се прави на компетентен!
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Dido ( преди 3 години )
    Поредния абсурден "тест" различни гуми,различни шофьори,да не говорим,че идея си нямат как се изкачва наклон!Форестара в сумати профи тестове другите му дишат прахтта,за поредна година обявен за Офроудър на годината в САЩ и Европа,но тук "неможе" да се справи!Такъв наклон по горски черен път,мокър и отрупан с листа го минавам с моя Леворг който няма X mode,а с Форестара няколко камъчета ще ми попречат,ама друг път!До 2 - караме си субарутата с кеф в момента,братле!Твоя голф 2 как е?!
  • #5
    2 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тамън закърпих Субарото и сега от солта пак ще ръждяса. Май няма да го изкарвам зимата.
  • #4
    17 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Фенчетата на Субару пич, можеш да ги видиш да си правят кефа сега по гори, полянки и стръмни улици с падането на първия сняг, докато ти се возиш в градския транспорт или си пиеш кафето в сервиза за пореден път!
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    nev ( преди 3 години )
    Струва ми се че това е поредния клип/тест направен субективно да се изкара определен побител от състезанието. Не знам колко влияние за "провалът" на Форестър-а имат гумите, но е достатъчно да се изключи тракшън конторла, който очевидно ограничаваше мощността на двигателя за да се мине този терен без проблеми. Предполагам, подобен трик се е ползвал и за другите к о н *** е нти.
  • #2
    1 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Къде са фенчетата на Субару?
  • #1
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пежо 3008 как се справя?