Опитвали ли сте суши? Този традиционно японски начин на консумация на риба залива като цунами света само преди няколко години. Днес няма европейска столица в която да не намерите поне няколко суши ресторанта.
Според много японци, сушито просто няма да е по вкуса на чужденци, но въпреки драстично различните култури, суровата риба се хареса не само на европейци, но и на американци. Може ли да се случи същото и с автомобили, предназначени само за японския пазар?
Всяка държава, която произвежда коли, си има специфични модели, който пази само за собствения си пазар. Първа сред тези държави по брой т.н. домашни модели най-вероятно е Япония, следвана от САЩ. В следващата галерия сме подбрали 10 домашни японски модела и чакаме вашето мнение в коментарите дали някоя от тях заслужава да се продава по целия свят.
10 японски модела, които светът не получи (ГАЛЕРИЯ):
През 80-те и началото на 90-те Япония преминава през икономически подем, който освобождава автомобилните производители да правят все по-луксозни и бързи модели. Особено популярни са били двувратите луксозни купета с мощни двигатели. Един от най-ярките представители на ексцесиите на 80-те е Nissan Leopard. 6-инчов екран за гледане на телевизия и сонар монтиран в предната броня, който наблюдава пътя и наглася окачването според неравностите са само две от технологичните екстри на Leopard. За двигател е можело да се избере три-литров V6 с две турбини и 255 к.с.