Само преди 20 години почти не се забелязваха коли с дисплеи, заемащи централно място на таблото, а ето че сега те са част от стандартно оборудване на повечето нови модели. Стремглавото развитие на дигиталните технологии е трансформирало напълно какво очаква един автомобилен купувач от своята мултимедийна система - за мнозина какви функции има тя, е също толкова важно колкото багажа, които събира колата или нейната динамика.
Това, което е объркващо за доста купувачи обаче е, че всеки автопроизводител предлага своя мултимедийна система със свои специфики и освен да тествате всички системи една след друга е трудно да се определи коя е най-добрата в класа си. Авторът на тази статия е имал късмета да тества подробно системите на всяка от големите автомобилни марки и тази класация е формирана на базата на неговите наблюдения. Като критерии за оценка са използвани колко лесно се контролира системата, скоростта на изпълнение на задачи, както и разнообразието на предлаганите функции.
5-те най-добри мултимедийни системи на пазара (и две не съвсем на ниво) (ГАЛЕРИЯ):
Honda, образно казано, също като Toyota, изпусна влака на мултимедийните системи и постоянно се налага да наваксва след като конкуренти в сегмента като Skoda а постоянно вдигат летвата.
Въоръжени с търпение е възможно да научите често объркващите менюта, а използването на zoom функцията на навигацията е почти невъзможно в движение. Да, последната система на Honda е най-добрата им до сега, но кратко сравнение със системата на конкурент по цена показва че японците има още какво да подобрят.