IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru BRZ смени за първи път поколенията

Новият модел получи още мощност и съвременни технологии

Компанията Subaru официално представи второто поколение на купето BRZ. Автомобилът е напълно готов за производство, но продажбите му ще стартират едва през есента на 2022 година, като основният му пазар ще бъде този в САЩ.


Subaru BRZ


Компактният модел с две врати е с основно преработени предна и задна части, променени са решетката на радиатора, броните и оптиката, но силуетът си е разпознаваем на 100 процента. Според журналисти, видяли колата нашиво, тя не е толкова агресивна, като всички аеродинамични елементи и отвори на вентилацията са напълно функционални, а не служат само за декор.

Купето е изградено на платформа с окачване McPherson отред и с двойни носачи отзад, както беше и при предишното поколение на модела. Новото Subаru BRZ обаче е получило усилено шаси и по-нисък център на тежестта, което го прави по-стабилно в завои.


Subaru BRZ


Както и се очакваше, 2,0-литровият атмосферен двигател отстъпва на 2,4-литров. Мощността и въртящият момент се увеличават с 11 и 15% съответно - до 231 к.с. и 249 Нм. Новото поколение е само със 7,7 кг по-тежко от предшественика си, така че динамиката би трябвало да се подобри, но от Subaru не съобщават подробности.

Купувачите ще могат да избират между механична и автоматична скоростни кутии, като във втория случай се добавя и фирмения пакет от системи за активна безопасност и асистенти на водача EyeSight. Сред другите особености са 7-инчов цифров приборен и нова мултимедийна система с 8-инчов тъч-скрийн.

Още снимки на спортното купе - вижте в галерията:

Предполага се, че новото BRZ в САЩ ще струва минимум 27 000 долара, което означава, че купето ще се настани между Mazda MX-5 и Nissan 370Z. В Европа моделът няма да се продава, тъй като там ще се предлага "близнака" Toyota GT86.

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Сори не ми харесва ( преди 3 месеца )
    Стоповете и фаровете сега ги гледам спокйно може да ги сложиш на Ярис и да не забележиш разлика. Това не е спортен дизайн!
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Сори не ми харесва ( преди 3 месеца )
    Не ми харесва този дизайн, нищо общо с дизайна на старите японски бегачки,които бяха ниска,широки и аеродинамични, това е някаква нелепа сапунерка като Порше. Но няма нищо модерно в този дизайн, напомня 60-те години колите,което е отвратително. Купетата японските и американските от 70-те, 80-те и 90-те бяха най-красивите купета.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Детективът ( преди 3 месеца )
    На мене ми напомня за Porsche Carrera 911 спроменени фарове и стопове
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ясно, че се запасяват, за да могат после да пускат "специални" версии. Но това си е кофти политика.
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    nev ( преди 3 месеца )
    Според мен не случайно, че пускат БРЗ с 2.4 литровия атмосферен двигател. Като се насити пазарът след 2-3 години, ще пуснат СТИ версия със 2.4 литровия турбо двигател, който се ползва в Асент, и се очкава следващите ВРХ и ВРХ СТИ да го ползват, настроен на различни мощности и въртящ момент.
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Значи увеличават обема с 20%, а постигат 5% увеличение на мощността и 15 на въртящия момент. За какво им беше въобще?