IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Серийното Subaru Levorg получи нов двигател

Второто поколение на комбито ще се предлага и в спортна версия STI

Още през миналата есен Subaru представи предсерийния вариант на второто поколение на комбито Levorg, а сега напълно разкри модела, който ще се появи на пазара. Именно комбито е носител на голям брой нововъведения на японската марка.


Subaru Levorg


Това е първият сериен модел на Subaru, който следва новия фирмен стил Bolder, отличаващ се с по-резки и по-внушителни елементи. Вторият Levorg е изграден на модулната платформа SGP (Subaru Global Platform), като съответно е пораснал на размери. Дължината му е 4755 мм (+65 мм), широчината – 1795 мм (+15 мм), а височината – 1500 мм (+15 мм). Разстоянието между двете оси е увеличено от 2650 на 2670 мм, като моделът избягва модата на кросоувърите и си остава комби, чийто пътен просвет е 145 мм.

Структурата на шасито си остава същата – отпред е McPherson, а отзад е с двураменно. Комбито е получило електрически усилвател на спирачките, като на всичко колела са поставени вентилируеми дискове.


Subaru Levorg


Голямата промяна е под капака. Levorg става първият модел на Subaru, който получава новия турбодвигател (тип „боксер“) с работен обем 1,8 литра.От компанията уточняват, че това не е разновидност на познатите мотори от семейството FA, а напълно нов агрегат с индекс CB18. Той разполага със система за директно впръскване на горивото, а мощността му е 177 к.с. и 300 Нм.

Трансмисията е вариатор Lineartronic с ръчен режим, при който има 8 фиксирани предавки. Скоростната кутия работи с фирмената система за задвижване на четирите колела с муфа за заключване на задната ос. Базовият Levorg разполага със система SI-Drive с два режима на движение.


Subaru Levorg


Комбито ще се продава и във версия STI Sport, която е първият модел на Subaru с електронно-управляеми амортисьори с различна твърдост. При спортния Levorg дебютира и разширен вариант на системата Drive Mode Select, позволяваща да се избира между 5 режима на движение. Те се различават по настройките на двигателя, на вариатора, на окачване, на усилвателя на волана и на системата 4х4. Версията Levorg STI Sport ще се отличава и по оформлението на салона.

Стандартният интериор включва мултимедия Starlink с вертикален дисплей с диагонал 11,6 инча. От него се управляват „музиката“, навигацията, климатика и други второстепенни настройки, като по краищата му са запазени физически бутони и превключватели. Новост за Subaru е виртуалният приборен панел с 12,3-инчов дисплей, който включен в базовото оборудване и предлага няколко режима на изображения.

Subaru Levorg


Салонът е малко по-просторен, като задните седалки вече може да се загряват. Инженерите на Subaru са измислили необичайна алтернатива на разпространения при много нови модели начин за отваря на багажника с прокарване на крака под задната броня. В случая е достатъчно да се доближи всяка част на тялото (предполага се, че ръцете ще бъдат заети) до емблемата отзад и багажникът се отваря автоматично. Неговият обем е 492 литра, като има допълнителни 69 литра на мястото за резервна гума (такава не се предлага).

Новият Levorg е оборудвано с второто поколение на комплекса от системи за безопасност и асистенти на водача EyeSight. Срещу доплащане се предлага версия EyeSight X, която включва адаптивен круиз-контрол, свързан със спътникова навигации GPS. Благодарение на тази система електрониката може да настройва скоростта спрямо релефа на местността, а също така да позволява на водача да пуска волана за кратко време.

Още снимки на комбито - вижте в галерията:


Продажбите на второто поколение на Levorg в Япония стартират през октомври, като вече е известно, че комбито ще се появи и в Европа. Това най-вероятно ще се случи в началото на 2021 година.

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До коментар №1 ( преди 2 седмици )
    Пич, сигурен съм че ако покараш ВРХ със СВТ от 2017 нагоре (270 к.С) доста ще си промениш мнението за тази кутия! Особедно на Спорт# си е направо с прекрасна реакция колата. Когато превключиш на падъл шифт въобще не се усеща че е СВТ, да не говорим, че тунговани ВРХ до към 330-340 к.с стават доста по-бързи от СТИ с ръчка! Малко ми се струва, че представите ти за СВТ-та са от преди 15-20 години...
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Dido ( преди 2 седмици )
    До 1 - карам Леворг, фейслифта модел 2019г -CVTто е прекрасна скоростна кутия! Заради такива всезнайковци като теб които не са се качвали на такива коли за малко изобщо да не тествам колата.Като се качих и останах удивен!!!Приятно шофиране и изключително добър разход на гориво! За вече 22 000км реален среден разход е 7,4/100 при 50/50 градско/извънградско. За бензин 1500кг и с постоянно 4х4 това е повече от добре! Много дизели, че и хибриди ще се помъчат да имат такъв реален разход!
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хахахаха двигателят бил на Рено, това е от най-големите изцепки, които съм срещал тук някога... Даже не заслужава коментар подобно твърдение.
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "Двигателят е разработка на Рено." Ко ко, ко казА ?
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    хахахах ( преди 3 месеца )
    Ама е пратен през нисан нали? За да не бие на очи
  • #2
    0 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Двигателят е разработка на Рено.
  • #1
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Стига ги мъчиха тези иначе прилични коли с това CVT. Да сложат една хубава ръчка. Или поне дву дискова скоростна. CVT-то е за малки евтини коли. В момента започва от 67к лв което е далеч от евтина кола.