IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru XV получи нов двигател

След обновяването си кросоувърът ще се предлага и с 2,5-литров боксер

Компанията Subaru обнови кросоувъра си XV, който на американския пазар е известен като Crosstrek. Основната новост при модела е 2,5-литровият атмосферен мотор от Forester, който развива 185 к.с. и 239 Нм. Той ще се поставя на версията за САЩ, чиито продажби стартират през лятото. Двигателят ще бъде достъпен само за топ-нивата на оборудване Limited и Sport. 


Subaru Crosstrek / XV


Кросоувърът ще се предлага стандартно със задвижване на четирите колела, активен контрол на вектора на тягата и три силови агрегата. Базовият е атмосферен с обем 2,0 литра и мощност 154 к.с. След него идват хибридна версия със 150 к.с. и новият 2,5-литров боксер със 185 к.с.

Началната версия и вариантът Crosstrek Premium ще са достъпни с 6-степенна механична скоростна кутия или с вариатор, докато нивата на оборудване Limited и Sport (то се появява за първи път при модела) – само с безстепенна трансмисия Lineartronic, която в ръчен режим имитира 8 фиксирани предавки.


Subaru Crosstrek / XV


Визуално обновеният кросоувър се отличава малко от досегашния модел. Главните промени се свеждат до поставянето на нови брони, различни са фаровете срещу мъгла и решетката на радиатора. При версията Sport се поставят 17-цолови джанти в сиво, допълнителни елементи по каросерията, покрити със синтетичен материла StarTrex седалки, както и детайли от карбон.

В стандартото оборудване на автомобила влизат 6 въздушни възглавници, климатик и мултимедийна система Subaru Starlink c 6,5-инчов дисплей (при високите нива а обородване екранът е 8-инчов), като тя поддържа Apple CarPlay и Android Auto. Кросоувърите с вариаторна трансмисия са снабдени и с комплекса за безопасност EyeSight. В него са включени адаптивен круиз-контрол с функция за поддържане на лентата на движение, система за аварийно спиране, помощ при престрояване и следене на пътната маркировка.

Още снимки - вижте в галерията:

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 1: Може въртящия да е малък, но има конски сили. Ще върви просто ще иска много обороти. При 2000 оборота и двата двигателя, споменатите турбо мотори ще са по-пъргави. Но ако върнеш 1-2 предавки атмосферката ще е по-добра. Това е както преди години хората се качиха на 1.9 ТДИ 110 коня и беше уау колко върви. Ама само до 3000 оборота
  • #4
    11 rate up comment 4 rate down comment
    факт ( преди 5 месеца )
    Японците подобряват непрекъснато вариаторите като почти са избегнати вече неприятните усещания при тези кутии , иначе са доста здрави , искат само по-честа смяна на маслото . Масово и хибридите са с такива кутии . Въртящия момент за атмосферен двигател е напълно приличен , миксерите на VW от 1000 кубика напомпани с турбо реално няма да вървят и наполовина на Субаруто .
  • #3
    7 rate up comment 13 rate down comment
    На Ваг се смеят ( преди 5 месеца )
    Моля какво 239нм?!??!? и това било топ модификация моля?!?!?!? Алооууу Ваг на Фабия и Ибиза слагат 1.0тси със 200нм !!!!Субару вие въобще мозъка ли си загубихте.....
  • #2
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Олее ( преди 5 месеца )
    Вземи си пуканки и кола напиши във тубата скоростна кутия вариатор и после думата офроуд!!!! И нека купона започне сега:))))) Тотален трешшшшшш
  • #1
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Олеле ( преди 5 месеца )
    239 нютън на метър на това купе и Вариатор олелеле. Що за излагация Субару?!?!??!?