IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Повече мощност за новите Toyota GT86 и Subaru BRZ

Смяната на поколенията при спортните купета ще е догодина

Новите поколения на спортните купета Toyota GT86 и Subaru BRZ ще дебютират не по-рано от март догодина, съобщава изданието Best Car, като уточнява, че и този срок може да бъде променен заради пандемията от коронавирус.


Toyota GT86


Въпреки слуховете, двата автомобила, които са напълно идентични технически, няма да бъдат изградени на модулната платформа TNGA на Toyota, а ще използват актуалното си шаси, което все пак ще бъде модернизирано. А това вероятно означава, че вероятно в случая става дума за значително обновяване (фейслифт), а не за смяна на генерациите.

Все пак Toyota GT86 и Subaru BRZ ще получат допълнителна мощност, тъй като сегашният 2,0-литров двигател с 205 к.с. ще бъде заменен от 4-цилиндров „боксер“ на Subaru с обем 2,4 литра. Неговата мощност ще бъде 220-240 к.с., като ще може да се съчетава с механична или автоматична скоростна кутия.


Subaru BRZ

От Subaru също така обявиха, че поръчки за сегашното поколение на модела BRZ ще се приемат до 20 юли.

Снимки: Toyota, Subaru

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Отчаян ход. Тези модел не се продава и това е!
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Не е така. Окачването може да се направи стабилно и комфортно едновременно. За справка - БМВ. Пак е твърдичко, но фините вибрации се обират отлично, а големите неравности се поемат достатъчно добре, за да не подскача колата с гуми във въздуха. На японците тактиката им е да сложат къси пружини и евтини твърди амортисьори и дотам. Цената остава ниска, но после трябва да ги смениш, заедно със спирачки, апарати, турбо, филтри, ауспуси...
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Честно казано не съм я карал на павета и нямам представа как се представя на подобна настилка, но други коли от подобен клас съм карал и при всички е едно и също твърдо возене. Не вярвам при тази да има някаква разлика към по-твърдо от другите. Колко често обаче караш по павета ми е интересно, че това да е причината, че не става за всекидневна кола. Според мен точно си става не само за забавление, но и кола за всеки ден. Малка, маневрена, бърза иикономична с 4 места.Отзад е тясно, но са 4 а не 2
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Владо ( преди 6 месеца )
    Колата наистина е забавна, но не става за евридейка.Това е колата с най-твърдото заводско качване, на която съм се качил.Буквално зъбите ти тракат, ако караш по павета...
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Тунерите от сегашния мотор вадят спокойно 350-400 к.с. Нямам идея защо слагат по-голям мотор, за да качат мощността. Спокойно без принудително пълнене и сегашния ще извади 250 к.с. макар и тези 200 к.с. да са достатъчни и колата да е много приятна за каране. Качиш ли се веднъж и после не ти се слиза от нея. Страхотна е! Дано новата са я направили още по-добра, да не и сложат много висока цена и разхода на гориво да е като на сегашната, която е мн.икономична,което е учудващо за подобен автомобил.