fallback

5 проблемни двигателя при коли на старо

Тези мотори е добре да бъдат избягвани, защото не са особено надеждни

Преди да ви представим тези мотори, които са произведени от едни от най-големите автомобилни компании на света, трябва да направим важна уговорка. Определението "чупещ се и ненадежден двигател" е доста условно.

Често много рано и без видима причина от строя излизат не всички, а само част от моторите от определено семейство. Съответно, постепенно се събира информация за това, кое при тях се чупи най-често. В същото време оставалите двигатели от този модел без проблем изкарват заложения от производителя ресурс.

На света няма примери за семейство двигатели, при което половината произведени мотори да се развалят още докато са в гаранция. Производителите бързо взимат мерки и пускат все по-усъвършенствани и съответно по-здрави агрегати, защото в противен случай страда репутацията на съответната марка.

В случая ще се спрем само на стандартни мотори, които са широко разпространени и съответно добре познати. Сред тях не попадат жертви на даунсайзинга като 3-цилиндровия 1.0 R3 на Opel, който е много проблемен, както и страдащият от прегряване Ford 1.0 Ecoboost.

  5 проблемни двигателя при коли на старо (ГАЛЕРИЯ):

  

fallback
  • #44
    123 ( преди 1 година )
    От статията разбираме ,че извода е -разбереш ли че някой двигател са го обявили за двигател на годината,бегай далече
  • #43
    Хонда ( преди 3 години )
    Най зддавият немски двигател е този стоящ пред блока, вадиш го до морето и няма чупене! 3000км/ годишно, мечта!
  • #42
    Японеца ( преди 3 години )
    Само немски кочини! Тея голфове, всеки нов двигател им е проблем!
  • #41
    ( преди 3 години )
  • #40
    чичо ( преди 3 години )
    За мен най- калпавият двигател е дизела на 2,7 на Пежо. Няма такова дърво!
  • #39
    анонимен ( преди 3 години )
    Търся двигател 1.6 дизел турбо за пасат2
  • #38
    Alko ( преди 3 години )
    F10 520d ако тарсиш проблеми купувай
  • #37
    анонимен ( преди 3 години )
    За 1,5dci бих споменал,че за автомобили произведени след 2010г/дачия/ си е много здрав и читав мотор.Фирмата има 36 Дачии и при нито една няма от гореописаните проблеми .Има 11 коли над 300 000хил .На Логан се поврежда клаксона/ около 60 000-80 000км/ ,на едно Сандеро контактния ключ и на два Дъстъра *** на съединителя се бе разхлабил.
  • #36
    много гадно ( преди 3 години )
    Ех, ако можеше да попадна на подобна статия 2 месеца по-рано... сега съм собственик на един от изброените двигатели, стискайте палци.
  • #35
    ili до 35 ( преди 3 години )
    Ей,механика! Ти ако си механик няма да седиш пред компа и да пишеш глупости бе тъпунгеро!? :D
fallback
Последни